Kadaka puiestee sild avatakse liiklusele juba 19. mai õhtul
Kasutusea ammendanud ning ohtlikuks muutunud Tallinna Kadaka puiestee silla ümberehitus on edenenud esialgsest graafikust kiiremini. Esmaspäevast on uus sild valmis ja liiklusele avatud.
Ehitaja Atemo OÜ lammutas vana viadukti ning rajas uue raudbetoonist silla, mis on 35 meetrit pikk, 5 meetrit kõrge ja 17 meetrit lai. Üle silla ehitati ka kõnni- ja rattateed kogulaiusega 5,5 meetrit. Lisaks rajati viadukti kõrvale kõnnitee, mis ühendab ülekäigu alt kulgevaid kõnni- ja rattateid ülemise teega. Lisaks paigaldas ehitaja elektrikaablid ja rajas teekonstruktsiooni.
Tallinnas Paldiski maanteel, Hipodroomi Kvartalis, algas uue liiklustaristu ehitamine. Kvartali keskseks osaks on ligi 250 meetri pikkune tunnel, mis ühendab olemasoleva Merimetsa tee ning samuti projekti käigus loodava Hipodroomi tänava.
Tallinnas Lasnamäele Betooni põik 8 kerkib büroo-, tootmis- ja laohoone väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Aasta lõpus valmiv hoone, kus on 3000 ruutmeetrit äripindu, läheb maksma üle kahe miljoni euro. Tellija on EKE KV ja ehituse peatöövõtja on Mapri Ehitus.
2. aprillil asetati nurgakivi uuele, ligi 10 000 m² suurusele lennukihooldusangaaride kompleksile Airport City ärilinnaku lõunaalal. Kolmest angaarist koosneva hoone peamine rentnik on rahvusvaheline lennukite hooldusettevõte Magnetic MRO.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.