„Kaubaveopõhine logistikaturg on muutumas ning saab olema huvitav näha, kuidas uus DSV kasutab Schenkeri ressursse uute suundade võtmiseks,“ kirjutab Transport Intrelligence`i (Ti) analüütik Thomas Cullen oma analüüsis.

- DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
- Foto: Andras Kralla / Äripaev
„DSV nn kasvustrateegia pole viimastel aastatel olnud enam nii edukas. Nagu paljud teisedki konkurendid, on ka DSV pidanud kasvuvõimalusi otsima üha volatiilsemas turukeskkonnas. Siiski olid 2025. aasta esimese kvartali tulemused tugevad. Ettevõtte käive kasvas 8,7%, ulatudes 41 680 miljoni Taani kroonini (ca 5 586 miljonit eurot). Ärikasum (EBIT), ilma erakorraliste kuludeta, kasvas aastases võrdluses 4,8%, ulatudes 3860 miljoni kroonini (517 miljonit eurot),“ kirjutab Thomas Cullen.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Deutsche Bahn AG teatas, et on lõpule viinud oma logistikaettevõtte DB Schenkeri müügi Taani ettevõttele DSV A/S. Tehingu väärtus oli 14,3 miljardit eurot, DSV omandas kõik DB Schenkeri aktsiad ning plaanib ettevõtte täielikult integreerida oma organisatsiooni.
DSV eeldab, et viib lõpule DB Schenkeri omandamise Saksamaa Deutsche Bahni käest 2025. aasta teises kvartalis, ütles ettevõtte tegevjuht Jens Lund.
Aastal 2023 kaotasid logistikasektoris võrreldes aasta varasema perioodiga kõige rohkem müügitulu ekspedeerimisfirmad, ühtekokku ligi 30%. Eeskätt tabas langus kõige suuremaid: 10 suurima käibega ettevõtet kaotasid kamba peale kokku 184 miljonit eurot, selgub Äripäeva infopanga Logistika aastaraportist. Logistikauudised toob välja 10 suurima langusega ettevõtet nii summaarselt, kui protsentuaalselt.
Nii DSV kui DB Schenkeri juhid kinnitasid täna, et otsus Schenker DSVle müüa on tehtud ja edasine on vaid formaalsus. Sellega saab DSVst maailma suurim logistikaettevõte ning kuni tehingu lõpuleviimiseni tegutsetakse erinevate kaubamärkide all.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.