Eleringi hange kriisi korral kiirelt üliraskete trafode vedamiseks vajaliku varustuse ostmiseks on pannud huvilised kulmu kergitama ning viis kaebuseni ministeeriumile, et hange tühistataks.

- Ettevõte Quickport, kes tegeleb ülegabariidiliste ja raskevedude korraldamisega, leiab, et Eleringi hange on suunatud nende konkurendile. Pildil sätivad ettevõtte juhid treilerit väljasõiduks Leetu laevatehasesse.
- Foto: Liis Treimann
Elektri põhivõrke haldava riigifirma Eleringi korraldas hanke, et maandada riske, et kriisiolukorras ei saa vedada viivituseta üliraskeid trafosid ja sünkroonkompensaatoreid sinna, kus neid parasjagu kõige rohkem vaja.
„Senisele kogemusele tuginedes on küllalt suur tõenäosus, et kriisis pole vajalik tehnika üliraskete seadmete veoks kättesaadav,“ sõnas Eleringi võrguhalduse juht Reigo Haug.
Ligi poolteist miljonit eurot maksev hange on pannud aga turusaolised kahtlema selle mõistlikkuses ning uurima lähemalt hanke tehnilisi tingimusi, mis näivad sobivat eriti hästi just ühele pakkujale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Soome vedajal õnnestus end vingerdada Eesti magusale tööotsale – vedada Enefit Greeni Sopi-Tootsi tuuleparki tuulikute hiiglaslikke osi, kirjutab
Äripäev.
Maksud on hetkel kuum teema, nagu ka ausa ettevõtluse ja maksude maksmise olulisus. Ainuüksi 50 suuremat ekspedeerimisfirmat on tänavu I kvartalis panustanud tööjõumaksudena riigikassasse 6,9 miljonit eurot, mida on üle 300 000 euro rohkem kui mullu neljandas kvartalis. Millistest ettevõtetest me räägime?
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.