Jaanuari lõpus viidi Muuga lahel läbi omalaadne laevaoperatsioon, mille käigus uputati 225 meetri pikkune poolsukelduvlaev GPO GRACE 16 meetrit tavapärasest sügavamale, et see saaks omakorda pardale võtta kolm väiksemat laeva.
Operatsiooni eesmärgiks oli transportida kolm väiksemat laeva ühe suure laevalastina Ameerika Ühendriikidesse. Poolsukelduvlaeva GPO GRACE pardale tõsteti uputamise käigus kolm väiksemat laeva: Malta lipu all sõitev PRYSMIAN ULISSE, Ühendkuningriigi lipu alla kuuluvad VOE VIKING ja VOE EARL.
HHLA TK Estonia konteineriterminali Muuga sadamas hakkab regulaarselt külastama maailma suurimate reederite hulka kuuluva Ocean Network Expressi (ONE) konteinerilaev, mis ühendab oma BBX Service liiniga omavahel Hollandi, Soome ja Baltimaade sadamad.
Rootsi laevandusfirma WALLENIUS SOL teatas, et omandas Briti juhtiva RoRo laevanduse ettevõtte Mann Lines. Tehingu tulemusel on WALLENIUS SOL nüüdsest esindatud ka Eestis, Lätis ja Ühendkuningriigis ning tema liinivõrk laienes Turu, Paldiski, Cuxhaveni, Bremerhaveni ja Harwichi sadamatega.
Möödunud nädalavahetusel tegi Transpordiamet koostöös Politsei- ja Piirivalveametiga sadamates imporditud sõidukite kontrollreidi. Ühtekokku vaadati üle kolme laevaga saabunud sõidukeid, eriti kurb pilt vaatas vastu sõiduautode osas: seitsmest autost viis oli avariilised.
Läti ja Rootsi vahelise sidekaabli värskest kahjustamisest täna ülevaate saanud riigikogu komisjon teatas, et Läänemere taristu ründamise üha kinnistuv muster on ilmselge.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.