• 08.08.24, 14:18

BLRT avab Eesti suurima laevaremondi ujuvdoki

BLRT Grupi territooriumil Tallinnas Koplis alustab tööd Eesti suurim laevade hoolduseks, remondiks ja kaasajastamiseks mõeldud ujuvdokk. Hat-San Shipyardi laevatehases Türgis valminud ja meritsi Eestisse pukseeritud ujuvdokk on 180 meetrit pikk, 30 meetrit lai ning kandevõimega kuni 10 000 tonni.
BLRT avab Eesti suurima laevaremondi ujuvdoki
  • Foto: Sergei Krasii
„Tegemist on nii meie kui ka kogu Eesti tööstuse jaoks olulise suurinvesteeringuga. Uus ujuvdokk võimaldab ümber seadmestada ja teenindada kuni 50 000-tonnise kandevõimega laevu, mis laiendab märkimisväärselt Eesti rahvusvahelist potentsiaali meretööstuse valdkonnas,“ ütles Tallinn Shipyardi nõukogu esimees Mark Berman.

Seotud lood

Uudised
  • 08.08.24, 12:25
Soomlaste karm tõdemus: Kotka-Sillamäe laevaühendus ei tasu end ära
Lõuna-Soome Rakenduskõrgkool avaldas aruande parvlaevaühenduse võimalikkusest Kotka ja Sillamäe vahel, mille lühikokkuvõte on: laevaühendus kahe linna vahel on teoreetiliselt võimalik ja sellel on potentsiaal olla tasuv, kui suudetakse täita vajalikud tingimused ja eeldused. Täna pole paraku neist ühtegi. Mis jääb puudu?
Uudised
  • 07.08.24, 11:28
Kaos Bangladeshis: Bengali lahes ootab sadakond laeva, lennuveohinnad on kolmekordistunud
Pärast Bangladeshi peaministri põgenemist riigist tudengite mässust alguse saanud protestide tõttu, on tekkinud maailma kolmanda rõivaste eksportija peamises sadamas Chittagongis maailma pikim laevade järjekord. Häiritud on ka sadamat sisemaaga ühendava raudtee ja travusvaheliste kaubalendude tegevus.
Uudised
  • 07.08.24, 09:44
Kliimaministeerium: meremeeste tööseadusandlus on ajale jalgu jäänud
Kliimaministeerium veab kompromissiläbirääkimisi tähtajaliste töölepingute, töö- ja puhkeaja ning ka ületöötundide regulatsiooni üle ning tõdeb, et merenduse tööseadusandlus tuleb ühtlustada rahvusvaheliste standardite ja praktikatega.
Uudised
  • 06.08.24, 12:58
Kirdeväil: ahvatlev alternatiiv mida endiselt välditakse. Miks?
Punase mere kriisi tõttu on laevandusfirmad sunnitud taas otsima Suessi kanalile alternatiivseid kaubateid, millest lühemaid ja atraktiivsemaid on kahtlemata Kirdeväil, ehk Põhja meretee. Ometi seda ei kasutata, pigem vastupidi: juuli lõpus teatas logistikahiid MSC, et loobub Arktika marsruudist kui võimalikust alternatiivist lõplikult ja kutsus ka teisi laevaomanikke sama tegema.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele