Galerii: Pakrineeme maagaasi laadimiskäpp sai paika
Paldiskis Lahepera lahte rajatud haalamiskaile veeldatud maagaasi laadimiskäpa ehk -varre paigaldamine on lõppenud. Milliseid logistilisi väljakutseid see ehitajatele pakkus?
Käpa paigaldamiseks vajalik kraanalaev toodi kohale Poolast.
Foto: Erik Riikoja
600 000 eurot maksma läinud töö tellis Elering ja võitnud pakkumise tegi RVT Ehitus koos Mapri Ehitusega. RVT Ehituse tegevjuht Taavo Säärits nentis, et Eleringi hankel pakkumise esitamiseks seati tingimuseks sobiva kraanalaeva leidmine.
Tallinna Sadam käivitas konkursi, et leida koostööpartnereid Eesti suurima kaubasadama – Muuga sadama idaosas asuva 7,6 ha suuruse ala väljaarendamiseks.
Eesti energiaettevõtjate taristuprojekt Energiasalv ja Lääne-Harju vald sõlmisid kokkuleppe, mille tulemusena tulevad Paldiskisse vesisalvesti ja väikesadam.
Paldiski ärimehe Aleksei Tšuletsi Baltic Sea Bunkeringi kontserni sadamaäri teatas ulatuslikust koondamisest, kokku koondavad Paldiski Sadamate AS ja selle tütarfirma Palsteve 71 töötajat.
Pakrineeme sadam on alates talvest valmis veeldatud maagaasi ujuvterminali küll vastu võtma, kuid tegelikult peaks Eesti LNG-terminalita hakkama saama, rääkis Eesti Varude Keskuse juhatuse esimees Ando Leppiman.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.