• 08.02.24, 12:57

Rohetiigri transpordi teekaart: ühissõiduk tuleb muuta autost mugavamaks

Transpordisektori keskkonnajalajälje suurimaks põhjustajaks on sõiduautod, sest ühistranspordi liikumisviisid ei ole omavahel ühendatud, nende kasutamine on ebamugav ja võrreldes sõiduautoga aeglasem. Sellele probleemile laheduse leidmiseks koostasid transpordisektori organisatsioonid teekaardi koos konkreetsete ettepanekutega riigile ja kohalikule omavalitsustele.
Tohetiigri transpordi teekaardi esitlus.
  • Tohetiigri transpordi teekaardi esitlus. Foto: RASMUS KOOSKORA
Transpordi teekaart on järjekorras kolmas Rohetiigri teekaart, mille valmimisel osales üle 60 organisatsiooni, nende seas transpordisektori ettevõtted, erialaliidud ja ülikoolid. Teekaart käsitleb reisijate ja kaupade vedu kõigil neljal transpordiliigil: maantee-, raudtee-, mere- ja lennutranspordis.

Seotud lood

Uudised
  • 05.05.23, 14:20
Transpordisektori Rohefoorumil olid arutluse all rohelised transpordikoridorid
4. mail toimus Vanasadama kruiisiterminalis transpordisektori Rohefoorum, mis sel aastal keskendus jätkusuutlikule ehitusele ja arendusele.
Arvamused
  • 30.01.24, 13:31
Lauri Laats: lahendame vedajate mured ja täidame riigikassat
Maanteetranspordi sektori müügitulu on 400-500 miljonit eurot kvartalis. Iga seadusemuudatus, mis suurendab sektori konkurentsivõimet, tähendab riigile lisatulu enam laekuvate maksude näol, kirjutab riigikogu majanduskomisjoni aseesimees Lauri Laats (Keskerakond).
Uudised
  • 09.01.24, 10:18
Rohelisem transport ja kauem kestvamad teed: piisaks vaid ühest lihtsast seadusemuudatusest
Logistikasektori esindajad on üle 20 aasta pakkunud mujal riikides kasutusel olevat lahendust, mis vaid liiklusseaduse muutmise abil muudaks kogu transpordisektori korraga keskkonnasäästlikumaks, efektiivsemaks, konkurentsivõimelisemaks ning vähendaks samal ajal teede lagunemist. Paraku on sektori sõnumid läinud kurtidele kõrvadele.
Uudised
  • 22.12.23, 11:30
Rohetiigri transpordi teekaart saab lähikuudel avaldamisküpseks
Maantee kaubavedusid puudutavat osa esmaesitletakse Autovedajate Aastakonverentsil
Ettevõtjaid, avalikku sektorit, vabakondi ja üksikisikuid koondav platvorm Rohetiiger on koostanud juba ehituse ja energia teekaardid, lähikuudel saab avaldamisküpseks ka transpordi teekaart. Selle koostamisel on kaasa löönud üle 60 erineva asjatundja ja see peaks andma riigile suunised, kuidas oleks mõistlik viia läbi rohepööret transpordisektoris.
  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele