Tallinna ringtee Kurna-Jüri lõigul piirati kiirus 90 km/h peale
Transpordiamet kehtestas alates 16. jaanuarist Tallinna ringtee lõigul, alates Kurna liiklussõlmest kuni Jüri ringristmikuni (15. kilomeeter kuni 12. kilomeeter), lubatud kiiruseks 90 km/h senise 100 km/h asemel.
Piirkiirus 90 km/h kehtib teelõigul kuni juhitavate elektrooniliste liiklusmärkide tööle hakkamiseni.
Foto: Transpordiamet
Tegemist on Tallinna ringtee kõige suurema liiklussagedusega teelõiguga. Piirangu põhjuseks on hommikuti tekkivatest ummikutest tulenev oht. Jüri ringristmiku ammendunud läbilaskvuse tõttu moodustub hommikustel tipptundidel Tallinna ringteele aeglase liiklusega järjekord, mis halvemate teeolude korral on ulatunud üle kolme kilomeetri, kuni Kurna liiklussõlmeni.
Liikluskindlustuse fondi (LKF) statistika kohaselt toimus mullu Eestis 34 300 liikluskindlustuse juhtumit kogukahjuga 72 miljonit eurot. Lisaks põhjustati Eesti sõidukitega 2600 liiklusõnnetust välismaal, mille kogukahju oli 11 miljonit eurot.
Logistikasektori esindajad on üle 20 aasta pakkunud mujal riikides kasutusel olevat lahendust, mis vaid liiklusseaduse muutmise abil muudaks kogu transpordisektori korraga keskkonnasäästlikumaks, efektiivsemaks, konkurentsivõimelisemaks ning vähendaks samal ajal teede lagunemist. Paraku on sektori sõnumid läinud kurtidele kõrvadele.
Kui külmal talvehommikul süüdet keerates auto ei kõssagi ja abi pole ka naabrimehe “krokodillidest”, või ei käivitu ka tema auto, tuleb kutsuda käivitusabi.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.