Nädala kestnud pakase järel tuleb auto käivitusabi oodata tunde
Kui külmal talvehommikul süüdet keerates auto ei kõssagi ja abi pole ka naabrimehe “krokodillidest”, või ei käivitu ka tema auto, tuleb kutsuda käivitusabi.
Käreda pakasega võib juhtuda, et omal jõul tühjaks saanud akuga autot käima ei saa.
Foto: Arvo Meeks/Valgamaalane/Scanpix
“Praegu on meil väljakutseid viis korda rohkem kui tavaliselt,” rääkis Lääne-Virumaa uudistele erinevaid autoabi teenuseid pakkuva ettevõtte Abiklubi OÜ omanik Taimar Pärtel. Ettevõte tegutseb kaubamärgi Autoklubi all kogu Eestis.
Keskmine liisingu abil soetatud auto hind on Swedbanki statistika põhjal aastaga kasvanud 10%. Samavõrra on kasvanud ka esimene sissemakse. Eelistatuim automark on Eestis endiselt Toyota, mille kannul on tihedalt Škoda ning kolmandal kohal on Volkswagen, kirjutab Swedbanki erakliendiliisingu valdkonnajuht Karin Saar.
Alates 2. jaanuarist kehtib Ülemiste keskuse parklas uus parkimiskorraldus: tasuta saab parkida viis tundi, alates sellest muutub parkimine tasuliseks.
Uute autode müügiturg tõenäoliselt elavneb aasta teises pooles ja populaarsemate mudelite järele, nagu hübriidid võib tekkida suurem nõudlus, prognoosib Amserv Auto juhatuse liige Margus Nõmmik.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.