Järjest rohkem õnnetusi juhtub möödasõidul, reastumisel ja sõidurajalt kõrvale kaldumisel
Liikluskindlustuse fondi (LKF) statistika kohaselt toimus mullu Eestis 34 300 liikluskindlustuse juhtumit kogukahjuga 72 miljonit eurot. Lisaks põhjustati Eesti sõidukitega 2600 liiklusõnnetust välismaal, mille kogukahju oli 11 miljonit eurot.
LKF-i juhatuse liikme Andres Piirsalu hinnangul on olukord liikluses jätkuvalt halb ja ei näita paranemise märke. „Võrreldes eelneva aastaga on liikluskindlustuse juhtumite arv sama kõrgel tasemel, kogukahju suurenes aga kolme protsendi võrra. Keskmine Eestis liikluskahju on nüüd 2100 eurot,“ märkis Piirsalu.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusringile eelnõu, millega võetakse Eesti õigusesse üle ELi liikluskindlustuse regulatsiooni muudatused, et tagada kahjukannatanute parem kaitse.
1. juunil kaotasid kehtivuse kõik senised Venemaa ja Valgevene sõidukite rohelised kaardid Eestis ja teistes Euroopa Majanduspiirkonna riikides. Alates juunist peab neile sõidukitele Eestis liiklemiseks tegema piirikindlustuse või tuleb sõiduk registreerida Eesti liiklusregistrisse ja teha tavaline liikluskindlustus.
Novembris juhtus Rootsis liiklusõnnetus, kus Eestist pärit auto sõitis otsa põhjapõdrale. Sõidukil oli kaskokindlustus, kuid lisaks esitati Rootsist liikluskindlustuse nõue põhjapõdra osas.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.