Eesti mainekaima autoauhinna Eesti aasta auto võitis tänavu Peugeot 408.
- Aasta auto tiitli sai Peugeot 408. Foto: Pille Russi
66 punkti kogunud Peugeot'le pakkusid enim konkurentsi Hyundai Kona ja Mercedes-Benz E-klass, kes kogusid vastavalt 61 ja 60 punkti. Pikka aega püsis konkurentsis ka Toyota Prius, kelle 57 punktist piisas lõpuks neljandaks kohaks. Edasi olid vahed juba suuremad – Hyundai Ioniq 6 oli 48 punktiga viies ning pingerea lõpetasid 31 punkti kogunud Honda CR-V ning 25 punktiga piirdunud Volkswagen ID.Buzz.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nasdaq alternatiivturul First North noteeritud automüügi tarkvaraettevõte Modera tulud ulatusid 2,15 miljoni euroni, mis ületas 2022. aasta käivet 32% võrra. Alates käimasoleva aasta 1. jaanuarist müüakse Rootsis kõik uued Nissani sõidukid Modera süsteemi vahendusel.
Kas tänavu võiks oodata viimase kümne aasta uut müügirekordit, sellest kirjutab Coop Panga Liisingu juht Martin Ilves.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit ehk AMTEL taotleb valitsuselt automaksu erandit hübriidsõidukitele, kuna need on suuremale raskusele vaatamata säästlikumad, ütles AMTELi tegevjuht Meelis Telliskivi.
Detsembris kerkisid uute sõiduautode müüginumbrid koroonaeelsele tasemele, aga aasta kokkuvõttes oli müük veel 2019. aastaga võrreldes tublisti miinuses.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.