Iveco avas Tartu lähistel Kambja vallas Soinaste külas uue avara esinduse, millest märkimisväärse osa moodustab müügisalong. Esinduse avamisega tähistatakse väärikalt ettevõtte 30. sünnipäeva Eestis.
Uue Tartu esinduse üldpind on 1900 ruutmeetrit, millest salongi osa on 400 ruutmeetrit. Vastvalminud Iveco keskuses mahub teenindusse korraga kaheksa veokit või bussi.
Suurtele autotööstustele allhankeid tegeva Mistra-Autexi logistika- ja ostuosakonna juhataja Mihkel Ratt tunnistas ostujuhtimise aastakonverentsil, et kui pärast sõda toorainete hinnad Euroopas hüppeliselt tõusid, võeti kurss Aasia turule. Nüüd on hinnad taas Euroopas normaliseerunud, kuid Aasia turule raja sisse tallamist jätkatakse: „see annab meile tulevikus võimaluse vastavalt globaalsele olukorrale oma tarneahel nipsust ümber lülitada.“
Euroopa kasutatud autode turg ei ole kaugeltki läbipaistev, sest paljudel sõidukitel on tagasikeritud läbisõit ja varjatud kahjustused. Kuigi olukord eri riikides on erinev, kaotavad ostjad kogu Euroopas igal aastal petturitele miljoneid eurosid. Eesti on selles nimekirjas endiselt üks halvimaid.
Leibkonnad, kes on valinud endale autod vajaduspõhiselt ja ratsionaalsetel kaalutlustel, tulevad tõenäoliselt toime ka planeeritava mootorsõidukimaksuga ning neil ei ole põhjust sõiduki vahetamisega kiirustada. Need, kes unistavad näiteks Dodge Durango ostust või hindavad autode puhul suuremat luksust ja emotsionaalsemaid sõiduelamusi, tulevad samuti uue maksuga toime, hindab Coop Liisingu juht Martin Ilves.
Valitsuse automaksu plaan ei täida keskkonnasäästlikkuse eesmärki, vaid soodustab hoopis vanemate autode ostmist, kirjutab endine ERAA president ja praegune Viru-Nigula vallavanem Einar Vallbaum Lääne-Virumaa Uudistes.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.