• 25.07.23, 19:31

Ettevõtted automaksust: tarbija maksab kõik kinni

Automaksu kehtestamisel tõusevad teenuste ja toodete hinnad, leiavad ettevõtjad. Ka auto liisimine läheb kulukamaks.
DPD tegevjuhi Remo Kirsi sõnul toetavad nad põhimõtteliselt automaksu.
  • DPD tegevjuhi Remo Kirsi sõnul toetavad nad põhimõtteliselt automaksu.
  • Foto: Ilmar Saabas / Ekspress Meedia / Scanpix
Kui keegi ütleb, et pärast automaksu kehtestamist ei tõuse toodete ja teenuste lõpphinnad, siis see arvamus saab kiiresti ümber lükatud, rääkis kullerfirma DPD tegevjuht Remo Kirss.

Seotud lood

Arvamused
  • 24.07.23, 09:47
Mart Raamat: autoomanikke ootab kolmikmats
Automaks iseenesest pole halb idee, kui seeläbi muutuks transpordi maksustamine õiglasemaks, aga see ei tohiks kaasa tuua olukorda, kus vaesemad hakkavad kinni maksma rikaste pühapäeva-elektriautosid, kirjutab Eesti Transpordikütuste Ühingu tegevjuht Mart Raamat.
Uudised
  • 24.07.23, 09:05
Läänemets: automaksu pikk eesmärk peab olema liikuvusreform
Sotsiaaldemokraatliku Erakonna esimees Lauri Läänemets ütles nädalavahetusel toimunud erakonna volikogu seminaril, et plaanitav mootorsõidukimaks võiks võtta arvesse ka regioonide eripära ning rõhutas vajadust vaadata mootorsõidukimaksu ja ühistranspordi liikuvusreformi koos.
Uudised
  • 20.07.23, 16:08
Taristuehitajad: automaks peab andma kasutajatele kvaliteetsemad ja kestlikumad teed
Taristuehituse Liidu tegevjuhi Tarmo Trei sõnul peab automaksu kehtestamisel sellest saadav kasu olema nähtav ka teede kasutajatele, mis tähendab, et vähemalt osa uue maksu laekumistest tuleb investeerida teedevõrgu arendamisse.
Uudised
  • 20.07.23, 09:00
Riik kaalub, kas teha automaks "paksumaksuga" või ilma
Fabia eest maksad nagu Taycani eest. Või palju rohkemgi
Rahandusministeerium pole otsustanud, kas automaksu suurus võiks sõltuda lisaks muule sellest, kui koguka neljarattalisega sõidetakse, küll on selge, et vanemate autodega sõitjatele tehakse soodustus ning regionaalseid erisusi ei looda.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele