• 11.05.23, 13:25

Toyota trügib Euroopa raskeveokite turule

Sõiduautode turul maailma juhtiv autotootja Toyota plaanib oma vesinikutehnoloogiaga siseneda Euroopa raskeveokite turule, ühendades jõud Hollandi keskkonnasõbralike sõidukite arendaja VDL Groepiga.
Esimesed veokid peaksid valmis saama juba tänavu suveks.
  • Esimesed veokid peaksid valmis saama juba tänavu suveks.
  • Foto: Toyota Motor Europe
„Toyota Motor Europe (TME) on ühendanud jõud Hollandi VDL Groepiga (VDL), et tungida heitgaasivabade vesinikuveokite turule Euroopas,“ teatas TME 9. mail avaldatud teates.

Seotud lood

Uudised
  • 27.04.23, 12:41
Kas vesinik suudab transpordimaailma muuta?
Transpordisektor toodab suure osa tänastest süsinikuheidetest, mistõttu on jätkusuutlike lahenduste leidmine väga oluline. Muutustega ei saa enam oodata ning sobivaid lahendusi on vaja kohe. Kuigi väljakutse on suur, sobivad selle seljatamiseks õnneks suuremal või vähemal määral kõik alternatiivsed energiaallikad: HVO-diisel, biokütus, elekter ja vesinik.
Uudised
  • 05.01.23, 10:05
Riik eraldab vesinikuprojektide toetuseks 49 miljonit eurot
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium (MKM) ja Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) töötasid välja uue toetuse rohevesiniku kasutuselevõtuks transpordi- ja tööstussektoris.
Arvamused
  • 02.11.21, 15:58
Mis saab tulevikukütustest ja kust hakkame saama energiat?
Nii lokaalsel kui ka globaalsel tasandil vajavad vastust küsimused, kuidas saadakse tulevikus energiat ja millised võiksid olla tulevikukütused, kirjutab TalTechi rakendusliku keemia professor Allan Niidu, kelle hinnangul on meil laias laastus vaid kaks valikut.
Uudised
  • 21.10.21, 12:05
Renault’l said valmis vesinikuauto ja -tankla
Renault’ vesinikulahenduste pakkuja HYVIA avalikustab 27.-28. oktoobril Hyvolutioni messil Pariisis vesinikul töötava Renault Master Van H2-TECHi ning ühtlasi vesinikkütuse tankla prototüübid.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele