Selle aasta esimeses kvartalis kasvas Omniva kontserni müügitulu 4 protsenti ja pakiteenuste tulu 13 protsenti. Omniva toimetas kohale kokku 7,5 miljonit pakki, mida on 11 protsenti rohkem kui eelmine aasta samal perioodil.
Omniva müügitulusid kasvatas peamiselt pakimahtude selge suurenemine.
Foto: Omniva
Kontserni müügitulu oli esimeses kvartalis 31,1 miljonit eurot (2022: 30,0 miljonit eurot). Müügitulust tuli 58 protsenti Eestist, 10 protsenti Lätist, 16 protsenti Leedust ja 14 protsenti rahvusvahelisest transiidist.
Eestis pakiautomaatide võrku jõudsalt laiendav Venipak värbas Eesti turule müügidirektoriks ligi kümneaastase kaubandus- ja logistikasektori kogemusega Martten Kaldvee, kes töötas viimati Omniva müügidirektorina.
Omniva uuendab ka sel aastal pakiautomaadivõrgustikku ning selle käigus kasvab pakiautomaatide arv ligi 370ni. Paigaldatakse ligi 40 uut ning vahetatakse välja 49 vananenud pakiautomaati. Lisaks on plaanis laiendada pakiautomaate täiendavate lahtritega.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.