Eesti transpordisektor suure paugu ootel: tühjad poeletid on reaalne tulevik
„Ligi paarkümmend autot on meil tänaseks juba seisma jäänud, just vormistan veel ühe tubli Valgevene juhi töölepingu lõpetamist. Pole mul südant lasta rooli Usbekistanist pärit juhti, kes nägi siia tulles esimest korda elus lund. See oleks juba ohtlik teistele liiklejatele,“ võtab transpordisektoris valitseva hetkeseisu kokku perefirma Herentes AS tegevjuht Rein Aav.
Pole asju, mida perefirma Herentes poleks teinud, et veokijuhi ametit noortele atraktiivsemaks teha: isegi autosid tuuninud, käinud nendega erinevatel näitustel ja Truck-Show`del, kuid kasu ei midagi - paarkümmend autot täna lihtsalt seisab juhtide puudusel parklas.
Foto: Herentes
Eesti maanteetranspordiga tegelevad ettevõtted on sattunud olukorda, millest välja pääsemiseks ei piisa enam heast tahtest ja nutikast ärivaistust. Kõik kulud on kasvanud, tuludest pole aga mõtet enam rääkidagi kui autod lihtsalt juhtide puudusel parklasse seisma jäävad.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.