Mandri ja Hiiumaa vahelises Rukki kanalis lõppesid augustis alanud süvendustööd, millega tagati kogu kanali ulatuses sügavus 5,2 meetrit.

- Parvlaevad Rohuküla sadamas.
- Foto: Andras Kralla
Tavapärase hooldussüvenduse käigus eemaldas imurlaev TSHD Vlieree kanali põhja kogunenud setted, mille järel on taas tagatud kanali minimaalne sügavus 5,2 meetrit EH2000 kõrgussüsteemis. Juulis tehtud hüdrograafilise mõõdistuse järgi oli seal väikseim sügavus 4,9 meetrit.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.