Uue laeva liinile tulekuga tuleb laevafirma vastu Eesti transpordi- ja logistikasektori tungivatele palvetele suurendada merevedude jõudlust. Suurema kauba- ja reisijatelaeva lisandumine tähendab veondussektorile paremat tarnekindlust ning erareisijatele sõbralikke väljumis- ja saabumisaegu nii Eesti kui Rootsi suunal, teatab ettevõte.
Euroopa juhtiva parvlaevaoperaatori DFDS-i uus laev Luna Seaways hakkas 29. aprillist sõitma Klaipeda-Karlshamni liinil. Hiinas valminud alus on tänavu juba teine uus laev, mille DFDS Läänemerel liinile on toonud.
Alates tänasest, 18. aprillist pakuvad DFDS-i laevad Eesti ja Rootsi vahel reisimise ning kaubaveo võimalusi 16 väljumisega nädalas. Paldiski-Kapellskäri liinil sõitev ettevõte toob lisaväljumisi teenindama kauba- ja reisilaeva Patria Seaways.
Euroopa juhtiva parvlaevaoperaatori DFDSi uusim ning seni suurim kauba- ja reisilaev Aura Seaways alustas möödunud nädalavahetusel kurseerimist Klaipeda-Karlshamni liinil. Milline uus laev seestpoolt välja näeb?
DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar tunnistab intervjuus logistikauudistele, et Läänemerel toimuv konkurents on kohati üsna ebavõrdne, sest erinevad riigid maksavad oma laevafirmadele toetuseid väga erinevatel alustel.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.