Uue laeva liinile tulekuga tuleb laevafirma vastu Eesti transpordi- ja logistikasektori tungivatele palvetele suurendada merevedude jõudlust. Suurema kauba- ja reisijatelaeva lisandumine tähendab veondussektorile paremat tarnekindlust ning erareisijatele sõbralikke väljumis- ja saabumisaegu nii Eesti kui Rootsi suunal, teatab ettevõte.
Euroopa juhtiva parvlaevaoperaatori DFDS-i uus laev Luna Seaways hakkas 29. aprillist sõitma Klaipeda-Karlshamni liinil. Hiinas valminud alus on tänavu juba teine uus laev, mille DFDS Läänemerel liinile on toonud.
Alates tänasest, 18. aprillist pakuvad DFDS-i laevad Eesti ja Rootsi vahel reisimise ning kaubaveo võimalusi 16 väljumisega nädalas. Paldiski-Kapellskäri liinil sõitev ettevõte toob lisaväljumisi teenindama kauba- ja reisilaeva Patria Seaways.
Euroopa juhtiva parvlaevaoperaatori DFDSi uusim ning seni suurim kauba- ja reisilaev Aura Seaways alustas möödunud nädalavahetusel kurseerimist Klaipeda-Karlshamni liinil. Milline uus laev seestpoolt välja näeb?
DFDS Eesti juht Peeter Ojasaar tunnistab intervjuus logistikauudistele, et Läänemerel toimuv konkurents on kohati üsna ebavõrdne, sest erinevad riigid maksavad oma laevafirmadele toetuseid väga erinevatel alustel.
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!