110 km/ on lubatud tänasest ühtekokku 157 kilomeetril Eesti maanteedest.
Foto: Andras Kralla
Tänavu tõstetakse lubatud suurimat piirkiirust neljarajalistel ja 2+1 eraldatud sõidusuundadega maanteedel, kaherajalistel teedel jääb lubatud suurimaks sõidukiiruseks 90 km/h.
Jõulised liiklusohutusmeetmed nagu kiirusepiirang 30 km tunnis ja nulltolerants joobes juhtimisele, on ainus võimalus viia 2050. aastaks ELi teedel hukkunute arv nullini, teatab Euroopa Parlamendi värske raport.
Maanteeamet analüüsib raskeveokite piirkiiruse vähendamist, sõiduradade vaheliste metallpiirete tarvidust ning samatasandiliste raudteeülesõidukohtade sulgemist paikades, kus eritasandiline ületuskoht on lähemal kui kaks kilomeetrit
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.