Saarte Liinide koosseisu kuulub 18 sadamat üle Eesti, sh fotol olev Rohuküla sadam.
Foto: Andras Kralla
Varem ka Eesti Posti, ASi Metrosert ning Elektriraudtee juhatuses töötanud Kauleri sõnul haldab Saarte Liinid täna ühtekokku 18 sadamat ning riigile kuuluva ettevõtte ülesanne on seda taristut hoida ja arendada, et elu saartel saaks toimida tõrgeteta.
Riigil on plaanis osta Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühenduse arendamiseks uhiuus laev, mis tuleb liinile 2024. aastal. Kui esialgse plaani järgi taheti laev tellida läbi TS Laevade, siis nüüd on kavas teha seda läbi Transpordiameti, mis võimaldab kasutada välisvahendeid.
Majandus- ja taristuminister kinnitas nimetamiskomitee ja rahandusministri ettepanekul Tallinna Sadama, Saarte Liinide ja Eesti Lootsi nõukogudesse uued liikmed.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.