• 14.02.22, 11:14

Autotootjad jahivad edumaad elektrikaubikute äris

Autotööstuses on käimas madin selle nimel, kes haarab turuosa elektrikaubikute turul, vahendab CNN.
Riviani toodetud Amazoni kaubikud.
  • Riviani toodetud Amazoni kaubikud.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Vähemasti USA põhjal võib öelda, et elektrikaubikute tähetund on saabunud ning selleks on vähemalt kaks põhjust - üha enam ameeriklasi on harjunud sellega, et kaup neile koju kätte toimetatakse, samal ajal püüavad ettevõtted vähendada oma süsinikujalajälge.

Seotud lood

Arvamused
  • 02.02.22, 11:53
Remo Kirss: riigil puudub transpordisektori rohepöördeks igasugune strateegia
Riigil puudub rohepöörde nõudmiseks strateegia – elektrihinnad tõstsid särtsutoitel kaubiku sõidukilomeetri hinna diiselkaubiku tasemele, kuid oma territooriumile päikesepaneelide lisamist ei luba riigi asjaajamine samuti teoks teha, nendib kullerettevõtte DPD Eesti tegevjuht Remo Kirss.
Uudised
  • 11.11.21, 15:05
Analüüs: roheenergial kaubikuid on Eestis mikroskoopilised 0,6 protsenti
Kuigi sõiduautode maailmas käib rohepööre täiel kiirusel ning elektri-, gaasi- või hübriidauto omamine pole juba ammu enam mingi imeasi, rügab tarbesõidukite maailmas jätkuvalt tööd teha vana hea diiselmootor ja seda tõenäoliselt veel hulk aastaid.
Arvamused
  • 11.10.21, 15:05
"Viimase miili" logistika peab muutuma rohelisemaks – millised on võimalused?
Ilma suurema üllatuseta tekib logistikasektori keskkonnajalajälg ligikaudu 80% ulatuses transpordist. Omniva juhatuse liige Kristi Unt annab ülevaate logistika- ja postivaldkonna keskkonnasäästu potentsiaalist ning ökoloogilise jalajälje vähendamisest tehnoloogia abil.
Uudised
  • 07.09.21, 14:24
DPD täiendab oma sõidukiparki veel kuue täiselektrilise kaubikuga
Kuller- ja logistikaettevõte DPD võttis selle aasta alguses esimese kullerettevõttena Eestis kasutusse täiselektrilised kaubikud. Nüüd täiendab ettevõte oma sõidukiparki veel kuue täiselektrilise sõidukiga, millest kaks hakkavad kaupu vedama Tartus ja üks Viljandis.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele