Riided, kosmeetika ja elektroonika on tänavu populaarseimad kullerkaubad
Rõivad, elektroonika ja igapäevatarbed on tänavu olnud eraisikute kõige sagedasemad ostud Baltimaades, kuid ka kliimaseadmed ja kohv on näinud korralikku kasvu, teatas pakiveofirma Venipak.
Venipak prognoosib, et tänavu kasvab kullersaadetiste maht umbes 30%.
Foto: Venipak
Pärast mullust pandeemia tekitatud tippaega majapidamiste pakitellimustes, on eraisikute osakaal tarnekogustes veidi vähenenud, kuid ületab endiselt pandeemiaeelset taset, näitavad rahvusvahelise pakiveofirma Venipak andmed.
Kui tänavu suvel toimus kullerteenuste turul kerge stabiliseerumine, siis mahte kasvatava koroona kolmas laine hakkab taas vaikselt tunda andma, kirjutab Itella Estonia tegevjuht Meelike Paalberg Äripäeva Infopanga kullerteenuste aastaraportile antud kommentaaris.
Smartpost Itella võttis tänavu esikoha parimat teeninduskogemust pakkuvate ettevõtete edetabelis, selgub Kantar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust. Esiviisikusse kuulus ka teine kullerfirma, DPD Eesti.
Alates 1. juulist tuleb deklareerida kõik kolmandatest riikidest saabuvad saadetised, mida jõuab ühe kuu jooksul Eestisse hinnanguliselt kuni 400 000. Omniva ning Maksu- ja Tolliamet jagavad nõuandeid, kuidas tagada, et postipaki deklareerimine läheks võimalikult sujuvalt ning probleemivabalt.
DHL Express Eesti tegevjuht Kristina Laaneots tunnistab, et ehkki Eesti tööjõuturg ei soosi väga heade kullerite leidmist, siis inimesega, kes loobib võõrast vara, katkeks töösuhe päevapealt. „Enne põgusat vestlust muidugi, sest äkki ta ei saanudki aru, mida ta valesti tegi,“ lisab ta.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.