Smartpost Itella võttis tänavu esikoha parimat teeninduskogemust pakkuvate ettevõtete edetabelis, selgub Kantar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust. Esiviisikusse kuulus ka teine kullerfirma, DPD Eesti.

- Smartpost Itella oli parima teenindusega ettevõte ka 2017. aastal.
- Foto: Smartpost Itella
Esikohale jõudnud Smartpost Itella edendas oma soovitusindeksit eelmise aastaga võrreldes veelgi enam – kuigi oli ka 2020. aastal oma valdkonna parim. Seejuures pakiteenuste keskmine indeks oluliselt ei muutunud, ehk olukord maailmas ja pakiteenuste mahu kasv ei ole mõjutanud ettevõtete soovituskommunikatsiooni, selgitas Kantar Emor.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.