Kantar Emori teeninduskogemuse uuringu esikoht läks Smartpost Itellale
Smartpost Itella võttis tänavu esikoha parimat teeninduskogemust pakkuvate ettevõtete edetabelis, selgub Kantar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust. Esiviisikusse kuulus ka teine kullerfirma, DPD Eesti.
Smartpost Itella oli parima teenindusega ettevõte ka 2017. aastal.
Foto: Smartpost Itella
Esikohale jõudnud Smartpost Itella edendas oma soovitusindeksit eelmise aastaga võrreldes veelgi enam – kuigi oli ka 2020. aastal oma valdkonna parim. Seejuures pakiteenuste keskmine indeks oluliselt ei muutunud, ehk olukord maailmas ja pakiteenuste mahu kasv ei ole mõjutanud ettevõtete soovituskommunikatsiooni, selgitas Kantar Emor.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.