• 26.03.21, 10:27

Kantar Emori teeninduskogemuse uuringu esikoht läks Smartpost Itellale

Smartpost Itella võttis tänavu esikoha parimat teeninduskogemust pakkuvate ettevõtete edetabelis, selgub Kantar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust. Esiviisikusse kuulus ka teine kullerfirma, DPD Eesti.
Smartpost Itella oli parima teenindusega ettevõte ka 2017. aastal.
  • Smartpost Itella oli parima teenindusega ettevõte ka 2017. aastal.
  • Foto: Smartpost Itella
Esikohale jõudnud Smartpost Itella edendas oma soovitusindeksit eelmise aastaga võrreldes veelgi enam – kuigi oli ka 2020. aastal oma valdkonna parim. Seejuures pakiteenuste keskmine indeks oluliselt ei muutunud, ehk olukord maailmas ja pakiteenuste mahu kasv ei ole mõjutanud ettevõtete soovituskommunikatsiooni, selgitas Kantar Emor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele