• 26.03.21, 10:27

Kantar Emori teeninduskogemuse uuringu esikoht läks Smartpost Itellale

Smartpost Itella võttis tänavu esikoha parimat teeninduskogemust pakkuvate ettevõtete edetabelis, selgub Kantar Emori NPS Benchmark soovitusindeksi uuringust. Esiviisikusse kuulus ka teine kullerfirma, DPD Eesti.
Smartpost Itella oli parima teenindusega ettevõte ka 2017. aastal.
  • Smartpost Itella oli parima teenindusega ettevõte ka 2017. aastal.
  • Foto: Smartpost Itella
Esikohale jõudnud Smartpost Itella edendas oma soovitusindeksit eelmise aastaga võrreldes veelgi enam – kuigi oli ka 2020. aastal oma valdkonna parim. Seejuures pakiteenuste keskmine indeks oluliselt ei muutunud, ehk olukord maailmas ja pakiteenuste mahu kasv ei ole mõjutanud ettevõtete soovituskommunikatsiooni, selgitas Kantar Emor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele