Keskkonnasõbralike transpordilahenduste otsimisel on Leedu jõudnud ideeni avada riigi pikim jõgi Nemunas turistidele ja kaubapraamidele. Jõel veetavate kaupade kogus võiks tõusta aastaks 2024 juba 100 000 tonnini aastas.

- Foto: Leedu transpordi- ja kommunikatsiooniministeerium.
„Nemunase kohandamine veetranspordiks, sealhulgas kaubalaevanduseks ning turismiks, on siseveetranspordi valdkonnas üks peamisi prioriteete. Merendustegevuste potentsiaal tuleb üle vaadata kogu riigis, mistõttu jätkame jõupingutusi tõhusa siseveetranspordi taristu ning vajalike sadamate väljatöötamiseks,” ütles Leedu transpordi- ja kommunikatsiooniminister Marius Skuodis Kaunast külastades.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.