Keskkonnasõbralike transpordilahenduste otsimisel on Leedu jõudnud ideeni avada riigi pikim jõgi Nemunas turistidele ja kaubapraamidele. Jõel veetavate kaupade kogus võiks tõusta aastaks 2024 juba 100 000 tonnini aastas.

- Foto: Leedu transpordi- ja kommunikatsiooniministeerium.
„Nemunase kohandamine veetranspordiks, sealhulgas kaubalaevanduseks ning turismiks, on siseveetranspordi valdkonnas üks peamisi prioriteete. Merendustegevuste potentsiaal tuleb üle vaadata kogu riigis, mistõttu jätkame jõupingutusi tõhusa siseveetranspordi taristu ning vajalike sadamate väljatöötamiseks,” ütles Leedu transpordi- ja kommunikatsiooniminister Marius Skuodis Kaunast külastades.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.