Crafterite suurhange lennutas Volkswageni juuni müügitabeli tippu
Juunis müüdi Eestis 516 uut tarbesõidukit, mida on 111% enam kui mullusel koroonaperioodil. Liidrikohale tõusis Volkswagen ja seda tänu ühele suuremale hankele, kus kaubaks läks korraga 60 Crafterit.
Korraga ostetud 60 valget Crafterit tegid sellest sõidukist juunikuu müüduima tarbesõiduki.
Uute tarbesõidukite turg kosub tempokalt ja ehkki 2019. aasta taset veel juunis kätte ei saadud (toona müüdi 596 sõidukit), on 516 auto suurine müük siiski enam kui kaks korda rohkem mullusest koroonaperioodist.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.