• 02.04.20, 13:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Paldiski Lõunasadama süvendustööd lõppenud, sildus aegade pikim tanker

17. märtsil lõppesid Paldiski Lõunasadama sissesõidukanali süvendamise ja laiendamise tööd, mille tulemusel on nüüdsest deklareeritud sügavus kanalis 15,5 m uue EH2000 süsteemi järgi. 29. märtsil sildus sadamas 256 meetri pikkune naftatanker STI CONDOTTI.
Naftatanker STI CONDOTTI Paldiski Lõunasadamas.
  • Naftatanker STI CONDOTTI Paldiski Lõunasadamas.
  • Foto: Argo Viikvald
Tallinna Sadama juhatuse liikme- kommertsjuhi Margus Vihmani sõnul valitseb maailmas üldine trend, et laevad muutuvad üha suuremaks, sest nii saab vähendada kauba transpordi ühikukulusid. „Sadamatel tuleb käia ajaga kaasas ja pakkuda kaubaoperaatoritele ning kaubavedajatele sobivaid tingimusi ja teha vastavaid investeeringuid ka sadamate infrastruktuuris. Paldiski Lõunasadama kanali süvendustööde tulemusena oleme nüüd paremas positsioonis ja saame just naftatoodete käitlejatel võimaldada edaspidi vastu võtta suuremaid laevasid.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele