Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Riik on valmis ise linnade vahel bussiliine pidama
Kui bussireiside katkemine, nagu juhtus bussifirma Taisto tegevuse peatamisega, muutub selliseks, et bussid mõne linna vahel ei sõida, siis käivitab riik sinna asendusbussid.
Reisijate arv linnadevahelistel liinidel on kukkunud kuni 90% ja bussifirmad eelistaksid sektori ajutiselt sulgeda, riik seevastu vajab ühenduste kestmist ka eriolukorras.
Foto: Liis Treimann
Maanteeameti ühistranspordi osakonna juhataja Kirke Williamson ütles ERR-ile, et linnadevaheline bussiliiklus päris katkeda ei tohi ja kui tekib olukord, et ärajäänud kaugliin teenindas suures osas inimesi, kes liikusid tööle-koju, siis ühistranspordikeskustega koostöös asendatakse need liinid avalike kaugliinidega.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.