• 24.03.20, 14:58

Tallinn hakkas isolatsiooni jäänutele toitu tasuta koju viima

Kuna kullerteenust pakkuvatest kaubanduskettidest on viimasel ajal väga raske toitu koju tellida, hakkas Tallinna linn koostöös Stockmanni kaubamajaga osutama eriolukorras abi kriitilise abivajadusega ja isolatsiooni jäänud linlastele, kes muul viisil poest toitu ei saa.
Esialgu alustatakse toidu koju vedamist koostöös Stockmanni toidupoega. Toidu koju viimine on tasuta, toidu enda eest tuleb kliendil maksta.
  • Esialgu alustatakse toidu koju vedamist koostöös Stockmanni toidupoega. Toidu koju viimine on tasuta, toidu enda eest tuleb kliendil maksta. Foto: Meeli Küttim
Abilinnapea Betina Beškina sõnul jagavad täiendavat infot kaubatellimise võimalusest linnaosade sotsiaalhoolekande osakonnad eriolukorras abivajavatele linlastele, kes ise kodust liikuma ei saa.
„Tegemist võib olla nii eaka kui ka üksikvanemaga, kes näiteks ei saa haige lapse kõrvalt kodust välja tulla. Ent tegemist peab olema abivajajaga, kes tõesti muul moel ei saa poest toitu, et mitte üle koormata kullerit ning kõige kriitilisema abivajadusega inimesed saaksid kiirelt vajalikku abi,“ rõhutas Beškina.
Linnaosa sotsiaaltöötajad saadavad kontaktid Stockmannile ning seejärel saavad tellimust telefoni teel esitada ainult need hädasolijad, kes on linnaosa sotsiaalhoolekande osakonna poolt saadetud nimekirjas. Abivajaja saab kauba eest tasuda kas kaardimaksena või läbi e-arve.
Klienditeenindaja võtab tellimuse vastu ja ostukorvi komplekteerimisel lähtutakse alati soodsaimatest toiduosakonnas olevatest toodetest. Kliendiga lepitakse koheselt kokku ka tarneaeg (võimaluse korral sama päeva tarne). Kuller toob kokkulepitud ajal kauba neile edastatud aadressile ning kohale jõudes kindlasti teavitab sellest klienti.
Pärast kojuveo aja kokku leppimist komplekteerivad kaupluse klienditeenindajad tellitud kauba. Ostud registreeritakse kassas ja pakendatud ostukotile lisatakse juurde ostukviitung. Kuller vormistab ostutehingu mobiilse makseterminaliga, sisestades ostutšeki summa ja paludes kliendil kas teha viipemakse või sisestada PIN kood. Pärast igat tehingut terminal desinfitseeritakse.
Vaata Tallinna infot seoses koroonaviiruse tõkestamisega SIIT!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele