Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) lõpetas elektriliste sõidukite ostutoetuse taotluste vastuvõtu seoses eelarve täitumisega. Huvi oli sedavõrd suur, et taotlusvoor suleti 17. jaanuaril 2020 kell 13.00, ehk neli tundi pärast selle avamist.

- Elektrilise Nissani Leafi laadimine.
- Foto: Raul Mee
Esimesse vooru saabus taotlusi rohkem kui kogu meetme eelarve, milleks on 1,2 miljonit eurot. Sestap suleti taotlusvoor juba täna, 17. jaanuaril 2020 kell 13.00, ehk neli tundi pärast selle avamist. Toetust soovitakse saada enam kui 200 elektrilise sõiduki soetamiseks, saadaval olid aga vaid toetused ca 110le sõidukile. Taotlejatest 1/3 on eraisikud ja 2/3 ettevõtted.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL) prognoosib autoturule alanud aastaks eelmiste aastatega võrreldavat väikest kasvu. Rallit võib oodata aga elektriautode müügis.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.