Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) lõpetas elektriliste sõidukite ostutoetuse taotluste vastuvõtu seoses eelarve täitumisega. Huvi oli sedavõrd suur, et taotlusvoor suleti 17. jaanuaril 2020 kell 13.00, ehk neli tundi pärast selle avamist.

- Elektrilise Nissani Leafi laadimine.
- Foto: Raul Mee
Esimesse vooru saabus taotlusi rohkem kui kogu meetme eelarve, milleks on 1,2 miljonit eurot. Sestap suleti taotlusvoor juba täna, 17. jaanuaril 2020 kell 13.00, ehk neli tundi pärast selle avamist. Toetust soovitakse saada enam kui 200 elektrilise sõiduki soetamiseks, saadaval olid aga vaid toetused ca 110le sõidukile. Taotlejatest 1/3 on eraisikud ja 2/3 ettevõtted.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL) prognoosib autoturule alanud aastaks eelmiste aastatega võrreldavat väikest kasvu. Rallit võib oodata aga elektriautode müügis.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.