Keskkonnainvesteeringute Keskus (KIK) lõpetas elektriliste sõidukite ostutoetuse taotluste vastuvõtu seoses eelarve täitumisega. Huvi oli sedavõrd suur, et taotlusvoor suleti 17. jaanuaril 2020 kell 13.00, ehk neli tundi pärast selle avamist.

- Elektrilise Nissani Leafi laadimine.
- Foto: Raul Mee
Esimesse vooru saabus taotlusi rohkem kui kogu meetme eelarve, milleks on 1,2 miljonit eurot. Sestap suleti taotlusvoor juba täna, 17. jaanuaril 2020 kell 13.00, ehk neli tundi pärast selle avamist. Toetust soovitakse saada enam kui 200 elektrilise sõiduki soetamiseks, saadaval olid aga vaid toetused ca 110le sõidukile. Taotlejatest 1/3 on eraisikud ja 2/3 ettevõtted.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL) prognoosib autoturule alanud aastaks eelmiste aastatega võrreldavat väikest kasvu. Rallit võib oodata aga elektriautode müügis.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.