Majandusminister Taavi Aas on seisukohal, et praegusi kaubamahte arvestades ei ole mõistlik sada miljonit eurot maksma mineva ringraudtee väljaehitamisega arvestada, samas on ta andnud Rail Balticu rajajatele korralduse arvestada projekteerimisel siiski ka ringraudtee tulevase võimaliku trassikoridoriga, mis võimaldaks kaubaveod Tallinnast välja suunata.
Harjumaa omavalitsuste liidu liikmed leiavad siiski, et ringraudtee tuleks tulevikus kindlasti valmis ehitada, sest praegused kaubaveod eeskätt sadamalinna Paldiskisse ei saagi praeguse raudteetaristu tõttu kasvada.
Paldiski ettevõtjate sõnul on seetõttu jäänud juba kaks suurt investeeringut tööstuslinna tulemata, et investorid ei ole raudtee läbilaskevõimet piisavaks ega Tallinna kaudu ka piisavaks hinnanud. Samuti pole välistatud, et kaubavedude ohuhinnangu tulemusel keelustatakse edaspidi need Tallinna kaudu sootuks.
Samuti aitaks ringraudtee tihendada ja laiendada reisirongiliiklust, mis soodustaks töörännet Ülemiste-Lagedi-Assaku-Luige-Saku-Saue-Keila-Paldiski/Turba, perspektiivis ka Haapsalu-Rohuküla suunal, juhul kui tagataks kiire ja sage ühendus nende punktide vahel. Raudtee looks ka hea ühenduse Lasnamäe ning Saue, Keila ja Paldiski piirkondade vahel, kus on palju töökäsi vajavaid logistika- ja tööstusettevõtteid. Rail Baltic seda probleemi ei lahendaks.
Loe pikemalt ERR-st