Autor: Allan Rajavee • 10. september 2019

Gaasikütuse propageerijad: riskid on suured, kuid tasuvus meeletu

Alexela juhatuse liige Alan Vahti hinnangul on globaalsel kütuseturul toimumas muutus, mille käigus saadetakse bensiin ja diisel ajaloo prügikasti.
Foto: Raul Mee
Alexela LNG-veokid on ettevõttele võrreldes tavakütusega kütusekuludelt säästnud 34–38 protsenti, toob Alexela juht Alan Vaht Äripäeva kütuseturu aastakonverentsil argumendi gaasikütuse kasuks.

Alexela juhatuse liige Alan Vaht ja Eesti Gaasi juhatuse liige Kalev Reiljan veensid kuulajaid, et Euroopa Liidu nõuded panevad transpordiettevõtjaid mõistma, et nutikam on saata bensiin ja diislikütus pensionile ja vahetada vananenud masinapark välja gaasisõidukite vastu. „On paratamatu, et Pariisi leppega seotud kliimaeesmärgid saadavad saastavad kütused aastaks 2050 pensionile,“ toonitas Alan Vaht.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077