Majandusministeerium pakub välja seadusemuudatuse, mis vabastab autokütuste müüjad kohustusest füüsiliselt kütustesse biokomponenti lisada ning lubab nõutava biokütuse kohustuse täita muul viisil, kirjutab
ERR.

- Majandus- ja taristuminister Taavi Aas ja Alexela Groupi juhatuse liige Marti Hääl LNG tankla avamisel. Ministri otsus kinnitab, et Alexela valitud kurss kompenseerida biokütuse kohustust biogaasi ja rohelise elektriga, oli õige.
- Foto: LIIS TREIMANN
"Pakkusime välja, kooskõlastatult sektoriga, et kaotame niinimetatud 6,4 protsendi põranda piiri ehk jätame eelnõust tarnijate kohustuse lisada kütustesse kuuekuulise perioodi jooksul füüsiliselt keskmiselt vähemalt 6,4 protsendi ulatuses biokütust," rääkis majandusminister Taavi Aas ERR-ile.
"Uue ettepanekuga otsustab tarnija ise, kas täidab kohustuse osaliselt või täielikult füüsilise biokütuse abil või kasutab kohustuse täitmiseks tarnijate vahelisi kokkuleppeid."
See annab kütuse müüjatele piisava paindlikkuse, et pakkuda turul ka biokomponendita kütust, mida vajavad hädasti nii kaitsevägi, väikelaevade omanikud, kui paljud teised.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samal teemal tuleb põhjalikumalt juttu ka homme,
10. septembril toimuval
Kütuseturu Aastakonverentsil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.