Nii Tallinnas Balti jaama turu läheduses asuval raudteelõigul kui ka Tartus sadamaraudteel rongid enam ei sõida, kuid raudtee on siiski mõlemas asukohas veel alles. Eesti Raudtee likvideerib mõlemad raudtee lõigud järgnevate kuude jooksul ning annab maa linna kasutusse tagasi.

- Raudteid võetakse Tallinnas üles ühe, Tartus enam kui kolme kilomeetri jagu.
- Foto: Postimees/Scanpix
Tallinna linnas on planeeritud likvideerida pea ühe kilomeetrine Reisijate tänava raudtee, mis ühendab Balti ja Kopli jaama ning Telliskivi esimest raudteeülesõidukohta. Tööd algavad septembri lõpus ning kestavad orienteeruvalt oktoobrikuu lõpuni.
„Seoses rööbaste demonteerimisega Balti jaama hoone juures asfalteeritakse tänased raudteeülekäigukohad, mis viivad turule. Lisaks renoveeritakse Tallinnas sel aastal veel Kopli, Tööstuse ja Telliskivi raudteeülesõidukohad,“ kommenteeris Eesti Raudtee teejärelevalve juht Rein Ljäkin.
Tartu linnas likvideeritakse sadamaraudtee pikkusega 3,3 km, mis ühendab raudteejaama Emajõega ja poolitab Tartu linna. Likvideerimise käigus kaovad ära ka seal raudteel asuvad raudteeülekäigud koos tõketega ning raudteeülesõidukohad Võru, Tähe, Turu ja Sõbra tänavatel. Tööd algavad septembri teisel nädalal ja kestavad orienteeruvalt oktoobrikuu lõpuni. Lisaks korrastatakse septembrikuus Aardla tänaval Aardla-Petseri suuna raudteeülesõidukohal asfaltkatet.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Antud raudteede likvideerimistega muutub liiklus elanikele nii kergliiklus- kui ka sõiduteedel sujuvamaks ja väheneb mürareostus,“ lisas Ljäkin.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.