• 05.06.19, 14:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pakiautomaadid on maapiirkondades muutunud popiks

Väike-Maarja, Tamsalu, Antsla ning Karksi-Nuia pakiautomaadid on osutunud kohalike elanike hulgas erakordselt populaarseks, teatas Omniva ning alustas nendesse piirkondadesse lisakappide paigaldamisega.
Omniva pakiautomaat.
  • Omniva pakiautomaat.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Omniva pakiautomaatide võrgu juhi Evert Rööpsoni sõnul on mainitud automaatide puhul näha, et pakkide tellimine ning saatmine on neis paikades aastaringselt eriti populaarne. “Näeme, et e-kaubanduse võimalused levivad koos automaatidega ka maapiirkondadesse. Pakiautomaadid on osutunud nii populaarseks, et tihedamal pakisaatmisperioodil jääb kappidest puudu,” ütles Rööpson. “Et pakid saatmata ei jääks, siis lisamegi nendele automaatidele kappe juurde.”
Täna 5. juunil laiendatakse pakiautomaate Väike-Maarjas ning Karksi-Nuias, esmaspäeval 10. juunil aga Tamsalu pakiautomaati ning 17. juunil Antsla automaati. Laiendustööd algavad hommikul kell 10 ning tööde ajal võib olla automaadi kasutamine häiritud. Õhtupoolikuks on juba suurem pakiautomaat taas klientide pakke valmis vastu võtma ning kätte andma. Kõiki kliente, kelle pakk laiendustööde päeval automaadis on, informeeritakse töödest ka SMS’i teel.
Juulikuust alustab Omniva ka uue arenduse testimisega, kus pakkide sorteerimisliin tuvastab olenemata paki päritolumaast, kas kõik tingimused pakiautomaati saatmiseks on täidetud. Sel juhul tähendab see, et ka Amazonist, Aliexpressist, eBayst või mõnest teisest välismaisest e-poest tellitud kaup võib otse pakiautomaati jõuda ja seda kõikjal üle kogu Eesti. Vajalik on vaid saaja telefoninumber pakil, sobivad mõõtmed pakiautomaati ladustamiseks ning lähedalasuv pakiautomaat, kus on vabu lahtreid.
Pakiautomaadid on saanud kogu Baltikumi inimeste esimeseks tarne-eelistuseks just tänu oma kiirele levikule ning kasutusmugavusele. Lisaks sellele, et pakiautomaadi kasutamine on arusaadav nii noorele kui vanale, on pakiautomaadid avatud 7 päeva nädalas, 24 tundi ööpäevas. See tähendab, et klient ei sõltu enam postiasutuse lahtiolekuaegadest ega kulleri liikumistrajektoorist ning pakitoiminguid saab teha just siis, kui see kõige sobivam on. Pakiautomaadilembust ilmestab ka fakt, et möödunud aasta oktoobris tehtud Omniva üleskutse peale märkis oma pakiautomaadisoovi kaardile ligi 20 000 inimest.
Omniva soov on tuua pakiautomaadid kõigile inimestele lähedale, keskendudes asukohtadele, kus on nende jaoks tähelepanuväärne nõudlus ja vajadus. Tänaseks on Omnival Eestis ligi 250 pakiautomaati, Baltikumis aga juba üle 550. Lisainformatsiooni pakiautomaatide asukohtadest leiab Omniva kodulehelt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Allando Trailways juht Vahur Oja näeb, et eksport Soome ei ole taastunud. Ümberringi on palju määramatust ja negatiivseid märke, hindab ta.
Majandustulemused
  • 04.05.25, 21:12
Käivet kasvatanud vedaja: peaasi, et see keerulisel ajal püsiks
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele