Autor: Logistikauudised.ee • 3. aprill 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Pikknurme-Puurmani lõigul alustati 2+1 radade ehitust

Pikknurme-Puurmani teelõik.
Foto: Nordecon
Sellest nädalast alustas Nordecon AS pärast talvist pausi Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa km 142,2-146,9 Pikknurme-Puurmani lõigul 2+1 möödasõidualade ehitust. Tööd toimuvad kokku 4,7 km pikkusel teelõigul ja kestavad 2019. aasta aprillist kuni detsembrini.

„Ilmad on tee-ehituseks sobivad ning saime alustada töödega Pikknurme-Puurmani lõigul. Lõigule ehitatavad 2+1 möödasõidualad tõstavad tiheda liiklusega maanteelõigul liiklusohutuse taset: võimaldavad ohutumaid möödasõite, lühendavad teeloleku aega ning loodetavasti vähendavad ka liiklusstressi,“ sõnas Nordecon ASi teedeehituse direktor Ain Pähkel.

„Liiklejailt palume kindlasti erilist tähelepanelikkust, sest olemasoleva teekatte seisukord on muutunud möödunud talvega väga halvaks. Ehitustööde ajal on liiklejatele tagatud asfalteeritud kattega 1+1 sõidurada. Sõidukiirus on piiratud ehitusobjekti piires kuni 50 km/h. Palume kõigilt mõistvat suhtumist ning kõrgendatud tähelepanelikkust ehitusobjekti piires,“ rääkis Nordecon ASi projektijuht Laas Õun.

Riigitee 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa Pikknurme-Puurmani teelõigu ehitustööd toimuvad kilomeetritel 142,2–146,9. Ehitustööde käigus ehitatakse 2+1 sõiduradadega möödsõidualad ja lõiguti 1+1 sõidurajaga keskpiirdega teelõigud. Kokku on ehitatakse vaheldumisi kaks möödasõidulõiku, mõlemad pikkusega 1,4 km ja nende vahel 0,7 km pikkune piirdega eraldatud 1+1 sõiduradadega lõik.

Tööde käigus paigaldatakse laupkokkupõrgete vältimiseks vastassuunalisi sõidusuundi eraldav põrkepiire, ehitatakse ümber ristmikke, likvideeritakse dubleerivad mahasõidud, uuendatakse teekate ja liikluskorraldusvahendid, ehitatakse bussipeatused, müratõkkeseinad, jalg-, juurdepääsu- ja hooldusteed, ulikitarad, veeviimarid ja kraavid. Teelõigu peaprojekteerija on Skepast&Puhkim OÜ ning projekti on korrigeeritud Reaalprojekt OÜ poolt, omanikujärelevalvet teostab Sweco EST OÜ.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077