Sellest nädalast alustas Nordecon AS pärast talvist pausi Tallinna-Tartu-Võru-Luhamaa km 142,2-146,9 Pikknurme-Puurmani lõigul 2+1 möödasõidualade ehitust. Tööd toimuvad kokku 4,7 km pikkusel teelõigul ja kestavad 2019. aasta aprillist kuni detsembrini.

- Pikknurme-Puurmani teelõik.
- Foto: Nordecon
„Ilmad on tee-ehituseks sobivad ning saime alustada töödega Pikknurme-Puurmani lõigul. Lõigule ehitatavad 2+1 möödasõidualad tõstavad tiheda liiklusega maanteelõigul liiklusohutuse taset: võimaldavad ohutumaid möödasõite, lühendavad teeloleku aega ning loodetavasti vähendavad ka liiklusstressi,“ sõnas Nordecon ASi teedeehituse direktor Ain Pähkel.
„Liiklejailt palume kindlasti erilist tähelepanelikkust, sest olemasoleva teekatte seisukord on muutunud möödunud talvega väga halvaks. Ehitustööde ajal on liiklejatele tagatud asfalteeritud kattega 1+1 sõidurada. Sõidukiirus on piiratud ehitusobjekti piires kuni 50 km/h. Palume kõigilt mõistvat suhtumist ning kõrgendatud tähelepanelikkust ehitusobjekti piires,“ rääkis Nordecon ASi projektijuht Laas Õun.
Riigitee 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa Pikknurme-Puurmani teelõigu ehitustööd toimuvad kilomeetritel 142,2–146,9. Ehitustööde käigus ehitatakse 2+1 sõiduradadega möödsõidualad ja lõiguti 1+1 sõidurajaga keskpiirdega teelõigud. Kokku on ehitatakse vaheldumisi kaks möödasõidulõiku, mõlemad pikkusega 1,4 km ja nende vahel 0,7 km pikkune piirdega eraldatud 1+1 sõiduradadega lõik.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tööde käigus paigaldatakse laupkokkupõrgete vältimiseks vastassuunalisi sõidusuundi eraldav põrkepiire, ehitatakse ümber ristmikke, likvideeritakse dubleerivad mahasõidud, uuendatakse teekate ja liikluskorraldusvahendid, ehitatakse bussipeatused, müratõkkeseinad, jalg-, juurdepääsu- ja hooldusteed, ulikitarad, veeviimarid ja kraavid. Teelõigu peaprojekteerija on Skepast&Puhkim OÜ ning projekti on korrigeeritud Reaalprojekt OÜ poolt, omanikujärelevalvet teostab Sweco EST OÜ.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Maanteeamet alustas 3. aprillil 2019, lubatud suurimate piirkiiruste tõstmist eraldatud sõidusuundadega riigiteedel. Tänavu saab kiirusega 110 km/h sõita 145 kilomeetril ja 21 kilomeetri pikkuses tõstetakse kiirus 100 km/h-le.
„Kuigi Maanteeameti eesmärk on esmajoones teedevõrgu säilitamine, siis viimastel aastatel on meil vahendeid nii teede korrashoiuks kui arendamiseks,“ sõnas teisipäeval toimunud pressikonverentsil Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.