Autorid: Jaanus Vogelberg, Logistikauudised.ee • 21. märts 2019
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Wolt: Bolt teeb meie elu lihtsamaks

Wolti ei häiri, et sarnase nimega Bolt samas valdkonnas tegevust alustab.
Foto: EERO VABAMÄGI, Eesti Meedia/Scanpix
Wolti Balti riikide üksuse juht Liis Ristal leiab, et Bolti (endise Taxify) sisenemine toidu tellimise ärisse on teretulnud uudis.

"Meil on väga hea meel, et toidu tellimise platvormi kategooriasse tuleb veel tegijaid juurde. See teeb meie elu lihtsamaks ja aitab kindlasti kategooria kasvule kenasti kaasa," märkis Ristal.

Tema sõnul ei häiri Wolti ka konkurendi sarnane nimi. "Oscar Wilde on kunagi öelnud, et imitation is the sincerest form of flattery (matkimine on meelitamise ausaim vorm). Pigem on see kompliment, kui nimetatakse lapsukesed sinu järgi," sõnas Ristal.

Tema sõnul pole Bolt Woldile varem mingit ostupakkumist teinud. "Me oleme alati nendgae väga sõbralikult suhelnud, pole olnud ühtegi juttu ühinemisest või üleostmisest. Tänase päevani pole meil olnud ühisosa." märkis ta.

Ristal jäi esialgu konkurendi võimekuse osas äraootavale seisukohale. "See uudis, mis täna tuli, on natuke kuulujutu tasemel – nad reaalset teenust ju pole lansseerinud," toonitas ta.

Bolt laiendas haaret

Bolt ehk endine Taxify hakkab lisaks sõiduteenusele sellest suvest pakkuma ka toidu kojuvedu, teatas ettevõte. Esimeste linnadena jõuab toidukulleri võimalus Tallinnasse, Helsingisse ja Kaplinna Lõuna-Aafrikas.

Sarnase teenusega juba turul olev Uber Eats ei tegutse osas Ida-Euroopa riikides ja Aafrikas, mida Bolt loeb enda põhiturgudeks. See annab firmale hea võimaluse, ütles Bolti asutaja ja tegevjuht Markus Villig Bloombergile.

Villigu sõnul ei näe ta nendes kolmes riigis suuri konkurente, kuigi neis kõigis on olemas toidukulleriteenused nagu Wolt Eestis, Delivery Hero Soomes ja Uber Eats Lõuna-Aafrikas.

“Me näeme, et toidu kojuveo teenusel on veel kõvasti arenemisruumi. Meil on olemas kogemus, tehnoloogia, juhtide võrgustik ning miljonid kasutajad Euroopas ja Aafrikas – me saame oma seniseid kogemusi kasutada selleks, et pakkuda just sellist toidukulleri teenust, nagu kliendid soovivad,” vahendas pressiteade Villigi sõnu.

Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Logistikauudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077