Hankele kvalifitseeruvad bussitootjad selguvad märtsis ja hanke võitja loodab ettevõtte kinnitada 2019. aasta aprillis.
Tallinna Linnatranspordi juhatuse esimees Deniss Boroditš ütles pressiteates, et tegemist on linna ajaloo suurim bussihange, millega vahetatakse välja kasutusel olevatest sõidukitest vanimad ehk diiselbussid. Uute maagaasil töötavate bussidega loodetakse kütuse- ja remondikuludelt säästa kokku ligi 2 miljonit eurot aastas.
Boroditši sõnul soovitakse viimane diiselbuss kaotada Tallinna tänavatelt 2025. aastaks.
Tallinna Linnatransport teenindab pealinnas 469 bussi, 70 trammi ja 51 trolliga aastas kokku rohkem kui 130 miljonit sõitjat. Ettevõttes töötab kokku 1800 inimest, kes teenindavad 62 bussiliini ning nelja trammi- ja trollibussiliini.