• 28.12.18, 10:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn ostab 200 gaasibussi

Tallinna Linnatranspordi AS kuulutas välja riigihanke, millega ostab 100 uut linnaliinibussi võimalusega osta sama lepingu raames veel lisaks 100 bussi.
Tallinn vahetab uue hankega välja pea iga teise oma praeguse bussi.
  • Tallinn vahetab uue hankega välja pea iga teise oma praeguse bussi. Foto: Tairo Lutter, Postimees/Scanpix
Hankele kvalifitseeruvad bussitootjad selguvad märtsis ja hanke võitja loodab ettevõtte kinnitada 2019. aasta aprillis.
Tallinna Linnatranspordi juhatuse esimees Deniss Boroditš ütles pressiteates, et tegemist on linna ajaloo suurim bussihange, millega vahetatakse välja kasutusel olevatest sõidukitest vanimad ehk diiselbussid. Uute maagaasil töötavate bussidega loodetakse kütuse- ja remondikuludelt säästa kokku ligi 2 miljonit eurot aastas.
Boroditši sõnul soovitakse viimane diiselbuss kaotada Tallinna tänavatelt 2025. aastaks.
Tallinna Linnatransport teenindab pealinnas 469 bussi, 70 trammi ja 51 trolliga aastas kokku rohkem kui 130 miljonit sõitjat. Ettevõttes töötab kokku 1800 inimest, kes teenindavad 62 bussiliini ning nelja trammi- ja trollibussiliini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele