Täna alustas Tallinna Linnatranspordi ASi juhatuse esimehena tööd Deniss Boroditš, kes seab eesmärgiks veenda tallinlasi suuremal määral ühistranspordi kasuks otsustama.

- Deniss Boroditš
- Foto: Andres Haabu
“Tallinna ühistransport peab olema kiire, uuenev ja usaldusväärne,” ütles Boroditš täna ametisse astudes. “Esimene ülesanne on usalduse taastamine, mis on skandaalides kahjustada saanud ja kipub häid uudiseid varjutama.”
Boroditš rõhutas, et Tallinna Linnatranspordi ASis ei tohi olla mingit kohta korruptsioonile ja kõikidele märkidele maksumaksja raha väärtarvitustest reageeritakse kohe. “Linna raha ja vara peavad olema koheldud heaperemehelikult,” sõnas Boroditš.
Ühistranspordi arendamisel peab Boroditš oluliseks sadama trammi projekti edukat elluviimist ja uute madalapõhjaliste trammide ostu. Lisaks tasub mõelda uute trammiliinide loomisele erinevate linnaosade suunas.
“Minu jaoks on oluline tõsta ühistranspordi liikumiskiirust ja korrigeerida bussiliine koostöös Tallinna Tehnikaülikooli teadlastega,” ütles Boroditš.
Boroditš osutas, et tähtis on parandada rahulolutaset Tallinna ühistranspordiga ja tuua ühistransporti kasutama neid inimesi, kes pole harjunud seda seni tegema. “Rohkem ühistransporti kasutades suudame linnaliiklust sujuvamaks muuta,” ütles ta.
Boroditš (38) on olnud Riigikogu liige aastatel 2011-2018, samuti on ta töötanud Tallinna abilinnapeana aastatel 2007-2011. Aastatel 2000-2002 ning 2005-2007 tegutses ta eraettevõtluses, on kuulunud ka mitmete ettevõtete nõukogudesse. Boroditš on lõpetanud Concordia Rahvusvahelise Ülikooli õigusteaduse alal.
Deniss Boroditši brutopalk Tallinna Linnatranspordi ASi juhatuse esimehena on 6500 eurot, ehk 1000 eurot rohkem kui tema eelkäijal, korruptsiooniskandaalide tõttu tagasi astunud Enno Tammel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.