• 30.07.18, 14:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BLRT Grupp lasi vette 400tonnise kalakasvatuspargase

Esmakordselt pärast kolimist BLRT Grupi tootmisalale Koplis lasi kontserni tütarettevõte Marketex Marine vette 400 tonni kaaluva uue põlvkonna kalakasvatuspargase.
Pargase vettelaskmine
  • Pargase vettelaskmine
  • Foto: BLRT Grupp
Unikaalse söödahoidlaga raadio teel juhitavat uue põlvkonna kalakasvatuspargast ehitati kauaaegsele partnerile, Norra firmale AKVA Group ASA uues staaplitsehhis.
Tasapinnaliste laevapaneelide keevitamisel ja kokkupanekul kasutati arvjuhtimisega automaatliini PEMA, mis võimaldab ettevõttel Marketex Marine oluliselt lühendada tootmisaega ja parandada keevituse kvaliteeti. Pargas sai värvkatte hiljuti valminud Balti riikide suurimas värvimiskambris.
Pargase veeskamine toimus kahes etapis: esmalt toimetas hüdrauliline tööstusveok KAMAG pargase platsile, kuhu juulis sai paigaldatud ainuke omataoline kraana Baltimaades tõstevõimega 850 tonni, seejärel lasti kalakasvatuspargas kraana abil vette. Kogu protsess võttis aega ligi seitse tundi.

Artikkel jätkub pärast reklaami

BLRT Grupp investeeris Marketex Marine tootmise ületoomisse Noblessneri sadamalinnakust Koplisse, tootmistsehhide ehitusse ja uutesse seadmetesse ühtekokku üle 14 miljoni euro.
Viimase kümne aasta jooksul on Marketex Marine vesiviljelustööstusele ehitanud enam kui 300 pargast, mis töötavad edukalt paljudes riikides üle kogu maailma: Jaapanist Tšiilini ja Norrast Kreekani.
Marketex Marin pakub väikelaevaehituse ja kalakasvatuse turul võtmevalmis lahendusi – pargase projekteerimisest valmistoote üleandmiseni kliendile. Ettevõte on teraspargaste ehitusturu liider.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele