Transiidisektori pikaajalise languse tõttu on tolliladude täitumus madal ning pinnad ise üle aastate soodsalt saadaval.

- Rendile pakutav laohoone Muuga sadamas.
- Foto: city.24
1Partner Kommertskinnisvara juhi Kirill Viguli sõnul kiratseb eriti Vene transiit ja palju selleks tarbeks ehitatud laopindasid on pooltühjad. “Headel aegadel ehitati palju, suurelt ja kvaliteetselt. Ka hoonete rajamiseks omal ajal laenu andnud pangad vaatavad seda sektorit suurema tähelepanuga,” lisas Vigul.
TULEKUL
Laokinnisvarast tuleb pikemalt juttu ka
24. mail 2018 toimuval konverentsil "
Laoseis 2018"
Lisaks räägime:
Kuidas ladusid kulusäästlikumaks muuta?
Tõstukijuhtidele kehtivatest nõuetest ja vajalikest muudatustest;
Tööõnnestuste ennetamisest ladudes;
Varalisest vastutusest laotöödel;
Kuidas leida õigeid töötajaid ja neid motiveerida;
Megatrend: millal tõstukid iseseisvateks muutuvad; jpm
Tutvu täispika programmiga
SIIN ja registreeri
SIIN.
“Seetõttu on praegu paljud moodsad laopinnad odavalt rendiks või müügiks saadaval. Näiteks Muuga sadamas, kuhu viib ka raudtee,” lisas Vigul.
“See on soodne võimalus sellistele logistikaga tegelevatele ettevõtetele, mille äri läheb hästi. Mitmed sektorid on heas seisus, näiteks puitmajade tootmine ja eksport Põhjamaadesse, ka metallitööstustel paistab edukalt minevat,” ütles Vigul.
“Samuti läheb hästi suurtel jaekaubandusettevõtetel, mis pigem ehitavad oma laopinnad ise valmis. Seetõttu kasvab laopindade vakants laiemalt ning hinnad korrigeeritakse pigem alla,” kommenteeris Vigul.
Kinnisvaraeksperdi sõnul on Tallinnas ja selle lähiümbruses korraliku laopinna üürihind 3,8-4,5 eurot ruutmeeter, millele lisanduvad kulud. Vanade ladude hind jääb kahe ja kolme euro vahemikku ruutmeetrist.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.