• 28.02.18, 10:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurriigid suruvad väiksemate autovedajad põlvili

Saksamaalt ja Prantsusmaalt alguse saanud plaanitav "Liikuvuse pakett" surub meie ja teiste Ida-Euroopa liikmesriikide autovedajad suure bürokraatiakoorma all põlvili ning annab konkurentsieelise pigem kolmandate riikide vedajatele, kellelt ei ole võimalik nende reeglite täitmist nõuda.
Suurriigid suruvad väiksemate autovedajad põlvili
  • Foto: Postimees/Scanpix
"Kui Eesti aastal 2004 Euroopa Liiduga liitus, oli see meie vedajatele suureks kergenduseks, sest liikumine muutus lihtsamaks ja võrdsustus sisuliselt siseveoga. Nüüd aga tuleb järjest ja järjest peale uusi ja väga erinevaid piiranguid, mis kokkuvõttes suurendavad meeletult bürokraatiat ning on andmas konkurentsieelise kolmandate riikide riikide vedajatele, kellele need piirangud lihtsalt ei ole rakendatavad," oli Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) nõukogu liige ja  Transring Tartu OÜ juhataja Jaak Kivisild tänavusel Autovedajate Aastakonverentsil siiralt nördinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele