Saksamaalt ja Prantsusmaalt alguse saanud plaanitav "Liikuvuse pakett" surub meie ja teiste Ida-Euroopa liikmesriikide autovedajad suure bürokraatiakoorma all põlvili ning annab konkurentsieelise pigem kolmandate riikide vedajatele, kellelt ei ole võimalik nende reeglite täitmist nõuda.
"Kui Eesti aastal 2004 Euroopa Liiduga liitus, oli see meie vedajatele suureks kergenduseks, sest liikumine muutus lihtsamaks ja võrdsustus sisuliselt siseveoga. Nüüd aga tuleb järjest ja järjest peale uusi ja väga erinevaid piiranguid, mis kokkuvõttes suurendavad meeletult bürokraatiat ning on andmas konkurentsieelise kolmandate riikide riikide vedajatele, kellele need piirangud lihtsalt ei ole rakendatavad," oli Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) nõukogu liige ja Transring Tartu OÜ juhataja Jaak Kivisild tänavusel Autovedajate Aastakonverentsil siiralt nördinud.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.