• 28.02.18, 10:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suurriigid suruvad väiksemate autovedajad põlvili

Saksamaalt ja Prantsusmaalt alguse saanud plaanitav "Liikuvuse pakett" surub meie ja teiste Ida-Euroopa liikmesriikide autovedajad suure bürokraatiakoorma all põlvili ning annab konkurentsieelise pigem kolmandate riikide vedajatele, kellelt ei ole võimalik nende reeglite täitmist nõuda.
Suurriigid suruvad väiksemate autovedajad põlvili
  • Foto: Postimees/Scanpix
"Kui Eesti aastal 2004 Euroopa Liiduga liitus, oli see meie vedajatele suureks kergenduseks, sest liikumine muutus lihtsamaks ja võrdsustus sisuliselt siseveoga. Nüüd aga tuleb järjest ja järjest peale uusi ja väga erinevaid piiranguid, mis kokkuvõttes suurendavad meeletult bürokraatiat ning on andmas konkurentsieelise kolmandate riikide riikide vedajatele, kellele need piirangud lihtsalt ei ole rakendatavad," oli Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) nõukogu liige ja  Transring Tartu OÜ juhataja Jaak Kivisild tänavusel Autovedajate Aastakonverentsil siiralt nördinud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele