• 09.01.18, 17:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuulutati välja esimesed Rail Baltica raudteeliini detailse projekteerimise hanked

Välja on kuulutatud esimesed Eesti ja Leedu raudteeliini põhi- ja tööprojekti koostamise hanked, mille teostamisega liigutakse Rail Baltica projekti detailsema projekteerimise faasi.
Rail Baltic.
  • Rail Baltic. Foto: Rail Baltic Estonia
Kolme Balti riigi ühisettevõte AS RB RAIL kuulutas välja konkursid hangete „Rail Baltica Pärnu-Rapla lõigu raudtee projekteerimine ning ehitusaegse autorijärelevalve teostamine“ ning „Rail Baltica Kaunas-Ramygala lõigu raudtee projekteerimine ning ehitusaegse autorijärelevalve teostamine“ osutajate leidmiseks, vahendas railbaltica.org. 
Hanked viiakse läbi Eesti Vabariigi Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi ning Leedu Vabariigi Transpordi- ja Kommunikatsiooniministeeriumi nimel. Kummagi hanke pakkumuste esitamiste tähtaeg on 29. jaanuar 2018.
„Võime tunnistada, et oleme kolmes Balti riigis jõudnud Rail Baltica projekti projekteerimisetappi. Eelmisel aastal alustasime projekteerimisnormide ettevalmistamisega, Eiropas Dzelzceļa līnijas kuulutas välja Läti reisijateterminalide projekteerimise hanke, tegelesime Balti riikide esialgse konsolideeritud tehnilise projektiga ja 2017. aasta lõpus kuulutasime välja esimesed tööprojekti koostamise hanked. Need kaks konkurssi on vaid mõned paljudest eesolevatest raudteeliinide projekteerimishangetest, mis enne 2022. aastat ellu viiakse,“ ütles RB RAILi vaneminsener Jean-Marc Bedmar.
„Eesti jaoks on oluline, et Rail Baltica tehniline projekt on kogu liini ulatuses teostatud samasugusel professionaalsel tasemel, võttes arvesse kohalikke tingimusi. Planeerimis- ja eelprojekteerimisetapis viidi Eestis läbi laiaulatuslikud uuringud ning pöörati suurt tähelepanu sellele, et uus raudtee oleks mugav ja ohutu nii rongireisijatele kui ka läheduses viibijatele. See on projekti jaoks oluline verstapost, mis märgib projekteerimisetapi algust,“ rääkis majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi transpordiosakonna asekantsler Ahti Kuningas.
Hangete eesmärgiks on teostada uuel standardse rööpmelaiusega kaherööpmelise elektrifitseeritud reisijate- ja kaubaveo kiirraudtee Rail Baltica Pärnu-Rapla ning Kaunas-Ramygala lõikude muldkeha, pealisehitise ning seotud tsiviilehitiste ehitusprojekt, samuti ehitusaegne autorijärelevalve.
Täpsemat teavet konkursside, sealhulgas hanke kirjelduste kohta leiate aadressilt http://railbaltica.org/tenders/

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele