• 08.01.18, 09:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TS Laevade reisijate arv kasvas 2,23 miljonini

TS Laevad OÜ teenindas 2017. aastal kokku 2,23 miljonit reisijat ning 0,95 miljonit sõidukit. Võrreldes 2016. aastaga kasvas ühe aasta jooksul teenindatud reisijate arv 8% ning üleveetud sõidukite arv 9%.
Parvlaev Leiger.
  • Parvlaev Leiger.
  • Foto: Andras Kralla
TS Laevad OÜ juhatuse esimehe Jaak Kaabeli sõnul pakkus lõppenud aasta ettevõttele palju arenguvõimalusi ning aastaga saab kokkuvõttes rahule jääda. „2017. aastal tulid liinile meie kolm uut parvlaeva, mis teenisid meid kõiki hästi ning aitasid tõsta meie teenuse kvaliteeti. Lõppenud aasta oli ka TS Laevade esimene täispikk opereerimisaasta, millest oleme palju õppinud. Oleme parandanud tööprotsesse, tänu millele on ka meie teenus iga kuuga paremaks läinud,“ kirjeldas Kaabel pressiteates. 
 
„Märgatavalt kasvanud reisijate arv näitab, et reisijad hindavad kvaliteetset üleveoteenust ning seda, et kasvupotentsiaali on ka edaspidi. Oleme tänulikud meie reisijatele ja saarte turismiettevõtjatele, kes saarte vastu huvi äratades aitavad kaasa ka meie reisijate arvu kasvule,“ lisas Kaabel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
2017. aastal teenindas TS Laevad Virtsu-Kuivastu liinil 1,66 miljonit reisijat ja 0,71 miljonit sõidukit ning Rohuküla-Heltermaa liinil 0,57 miljonit reisijat ning 0,24 miljonit sõidukit. Võrreldes 2016. aastaga kasvas Saaremaa ja Muhumaa liini reisijate ja sõidukite arv 8%, Hiiumaa liinil oli reisijad 7% rohkem ning üleveetud sõidukite arv kasvas 15%.
 
2017. aasta detsembris kasvas teenindatud reisijate arv 10% 145 200 reisijani ning veetud sõidukite arv 11% 63 600 sõidukini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele