Maailma suurim sõltumatu lennujaamade ootesaalide liikmelisust pakkuv programm Priority Pass kuulutas välja tänavused parimad lennujaamade salongid, Euroopa parimaks valiti Tallinna Lennujaama äriklassi ootesaal.

- Kamin Tallinna Lennujaama äriklassi lounge'is.
- Foto: Tallinna Lennujaam
Priority Passi võrgustikku kuulub enam kui 1000 äriklassi ootesaali 500 linnas üle kogu maailma. Parimaks äriklassi ootesaaliks kogu maailmas hääletasid Priority Passi kliendid Jamaikal Kingstonis asuva lennujaama salongi Club Kingston.
Tallinna Lennujaama äriklassi teenindusjuhi Erle Saare sõnul hindasid Priority Passi kliendid kõrgelt siinse äriklassi ootesaali üldist hubasust. „Meie ootesaal lähtub kogu Tallinna Lennujaama kandvast põhimõttest olla koduseim, nii ootavadki kliendid lendu justkui oma elutoas. Meil on väga hea meel, et neid pingutusi on klientide poolt märgatud ning saame lisada veel ühe auhinna lennujaama tunnustuste nimistusse,“ märkis Saare pressiteates.
Klientide tagasiside põhjal avaldab Tallinna Lennujaama ootesaalis muljet sõbralik teenindus, tasuta massaažitool, võimalus elektrikamina ees nautida suurepärast vaadet lennuvälja perroonile ning aastaringselt avatud väliterrass.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Lennujaama äriklassi ootesaalis pakutakse klientidele karastusjooke ja alkohoolseid jooke, suupisteid, kondiitritooteid, värskeid salateid ning lõuna ajal ka sooja suppi. Klientide päralt on värsked ajalehed ja ajakirjad ning mitmesugused töövahendid, näiteks personaalarvuti, faks või printer.
Äriklassi ootesaali on oodatud kõik reisijad, kolme tunni külastustasu on 30 eurot (2-12 aastastele lastele 7 eurot). Ilma lisatasuta on oodatud Aerofloti, Nordica LOT Polish Airlinesi, Finnairi, Lufthansa, airBalticu ja Turkish Airlinesi äriklassi reisijad.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.