• 19.10.17, 16:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Teede töötajatel paranevad töötingimused

Transpordi Ametiühing ja AS Eesti Teed allkirjastasid värske kollektiivlepingu, millega tagatakse töötajatele konkurentsivõimeline töötasu, säilitatakse töötajatele seaduses määratust pikem puhkus ning täiendavad sotsiaalsed tagatised esimeste haiguspäevade eest, teatas ametiühing.
Eesti Teede töötajatel paranevad töötingimused
  • Foto: Raul Mee
Transpordi Ametiühingu esimehe Üllar Kallase sõnul on teetöötajate töö hooajalisuse tõttu väga pingeline: „Pikem puhkus annab töötajatele paremad võimalused töövõime taastamiseks ning suuremad sotsiaalsed tagatised annavad märku tööandja hoolivusest,“ rääkis Kallas pressiteate vahendusel, tunnustades AS-i Eesti Teed töötajale haigushüvitise maksmise eest haigestumise korral esimese, teise ja kolmanda päeva eest 50% ulatuses töötaja keskmisest töötasust.
„Selline tööandja käitumine on ettenägelik, sest haigusnähtudega tööl käimine ning sellest tulenevad hilisemad tüsistused on nii töötajale kui ka ettevõttele oluliselt kahjulikumad,“ lisas Kallas.
Kallase sõnul annab kollektiivlepingu sõlmimine signaali, et tööandja ja töötajate vahel toimub sisuline arutelu ja koostöö, mis tagab suurema töörahu ja kindluse tellijatele: „Riik peaks riigihangete läbiviimisel edaspidi hakkama arvestama kollektiivlepingu olemasolu ettevõtetes, et korrektseid ja usaldusväärseid ettevõtteid konkurentsist välja ei mängitaks,“ rõhutas Kallas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Transpordi Ametiühing (ETTA) on eraõiguslik mittetulundusühing, mis koondab enda alla peamiselt transpordiala või sellega seonduvate valdkondade auto-, bussi - ja kiirabijuhte, teetöötajad, lennundustöötajad ning kommunaaltöötajaid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Viimased uudised

Uudised
  • 30.05.25, 11:57
Eestist saab nüüd Lux Expressiga Palangasse ja Klaipėdasse
Uudised
  • 30.05.25, 11:35
Vestlusring | Ökonomist: USA tollitariifide trall tuleb Eestis tarneahela juhtimisest lihtsalt välja tõsta
Iga päev tuleb uusi uudiseid ja neid võiksid töösturid jälgida
Uudised
  • 30.05.25, 11:28
Kirjade ja pakkide saatmise hind tõuseb 1. juulist
Uudised
  • 30.05.25, 11:00
Air Balticu uue tegevjuhi kohale on üle 40 huvilise 30 riigist
Ajutine tegevjuht usub, et viie aasta pärast on Air Balticu lennukipark kaks korda suurem.
Uudised
  • 30.05.25, 01:04
Eesti mängib transpordisektori kliimakohustuste täitmisel tulega
Fossiilkütuste osakaal on hoopis kasvanud, ETS2 kardetakse enne valimisi nagu tuld: iga tegemata jätmine saab ühel hetkel karistatud.
Uudised
  • 29.05.25, 15:43
Liiklus Sauga–Pärnu 2+2 ehituslõigul suunatakse uuele trassile
Uudised
  • 29.05.25, 15:33
Hoiatus: sotsiaalmeedias levib valeinfo juhilubade väljastamisest Eestis
Uudised
  • 29.05.25, 14:32
Eesti parim tarneahelajuht 2025 on snäkitootja Ellyt Talv
Antsla vallast Võrumaal on loodud globaalne tarneahel! Ellyt Talv edendab ka Vietnami põllumajandust luues farmeritele tarneahela Euroopasse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Logistikauudised esilehele