Alates reedest, 29. septembrist sõidavad Elroni rongid Tallinn-Tartu liinil remondieelse sõiduplaani järgi. Taas on käigus päevased ekspressreisid, teatas Elron.
„Tööd Tapa-Tartu raudteelõigul saavad läbi septembri viimaseks nädalavahetuseks ning Tallinna ja Tartu vahel reisijatel on taas võimalik kõikidel päevadel ja kellaaegadel läbida terve teekond rongiga,“ ütles Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo pressiteates.
„Ka need väljumised, mida remondiperioodil teenindasime terves ulatuses rongiga, muutuvad kiiremaks ning ekspressrongide puhul jääb sõiduaeg enamasti alla kahe tunni. Loodan, et see vähendab inimeste indu kasutada ülekoormatud ja ohtlikku Tallinna-Tartu maanteed,“ lisas Kongo.
Alates 29. septembrist on taas käigus päevased Tallinn-Tartu ekspressreisid. Tallinnast kell 10:05 väljuv rong jõuab Tartusse kell 12:03 ning Tartust kell 12:06 väljuv rong Tallinnasse kell 14:04.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seoses sõiduplaanimuudatustega Tallinn-Tartu liinil muutuvad ka teiste ida- ja kagusuuna liinide sõiduplaanid.
Tartu-Koidula liinil kehtib 2. oktoobrist talvine sõidugraafik
Seoses suvehooaja lõppemisega on 1. oktoober sel aastal viimane päev, mil rongid sõidavad Piusale. Alates 2. oktoobrist sõidavad rongid Koidulani ja kehtima hakkab talvine sõidugraafik.
Sõiduplaanid on leitavad Elroni kodulehelt ja peatustes olevatelt infostendidelt.
Seotud lood
Eile, 25. aprillil majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis toimunud transiidikomisjonis oli ühe olulise teemana arutlusel raudteetaristu kasutustasud ning analüüs näitab, et tänase siseriikliku taristu kvaliteedi säilitamiseks on vajalik aastas otsest finantseeringut riigieelarvest vähemalt 14 miljonit eurot, teatas Eesti Raudtee.
Reisirongiliiklust korraldav Elron teatas, et maikuus sõideti Eestis rongidega 666 000 korda ehk ligi 45 000 reisi rohkem kui aasta tagasi. Reisijate arv kasvas mullusega võrreldes 7 protsenti.
Elroni rongidega sõideti augustis 609 000 korral, mis on 30 000 reisi ehk 5% enam aastatagusest, teatas ettevõte.
8. mail alustab AS Eesti Raudtee kapitaalremondi töödega Tallinn-Keila-Paldiski ja Keila-Riisipere liinidel.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.