Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kalm: Peame panustama oma konkurentsieeliste tugevdamisse
Uurisime Tallinna Sadama juhilt Valdo Kalmult, millised on Tallinna Sadama väljakutsed, mida ta arvab valitsuse plaanidest merenduse vallas ja kuidas selle meretranspordi tulevikuga siis ikkagi on.
Te ootate sel aastal rekordarvu kruiisilaevu Tallinna Sadamasse. Milline on meie võimekus suuri kruiisilaevu vastu võtta ja millal peaks vajalikuks osutuma uus kruiisikai?
Soome Geoloogia uurimiskeskus (GTK) on Soome Helsingi Uusimaa Liidu tellimusel projekti FinEst Link raames teinud seismoakustilise uuringu Helsingi ja Tallinna vahelise võimaliku raudteetunneli trassi kaardistamiseks.
2016. aasta kokkuvõttes läbis Tallinna Sadama sadamaid 20,1 miljonit tonni kaupa, mis on võrreldes 2015. aastaga 10 protsenti väiksem tulemus. Ettevõtte teatel oodatakse 2017. aastalt sarnast tulemust äsjalõppenuga.
Riigikogu majanduskomisjon ja rahanduskomisjon arutasid 14. veebruaril ettevõtjatega riigi võimalusi logistika- ja transiidisektori olukorra parandamiseks, teatas Riigikogu pressiteenistus. PricewaterhouseCoopers tutvustas uuringu „Logistikasektori mõjuulatus Eesti majanduses“ tulemusi.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.