Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kalm: Peame panustama oma konkurentsieeliste tugevdamisse
Uurisime Tallinna Sadama juhilt Valdo Kalmult, millised on Tallinna Sadama väljakutsed, mida ta arvab valitsuse plaanidest merenduse vallas ja kuidas selle meretranspordi tulevikuga siis ikkagi on.
Te ootate sel aastal rekordarvu kruiisilaevu Tallinna Sadamasse. Milline on meie võimekus suuri kruiisilaevu vastu võtta ja millal peaks vajalikuks osutuma uus kruiisikai?
Soome Geoloogia uurimiskeskus (GTK) on Soome Helsingi Uusimaa Liidu tellimusel projekti FinEst Link raames teinud seismoakustilise uuringu Helsingi ja Tallinna vahelise võimaliku raudteetunneli trassi kaardistamiseks.
2016. aasta kokkuvõttes läbis Tallinna Sadama sadamaid 20,1 miljonit tonni kaupa, mis on võrreldes 2015. aastaga 10 protsenti väiksem tulemus. Ettevõtte teatel oodatakse 2017. aastalt sarnast tulemust äsjalõppenuga.
Riigikogu majanduskomisjon ja rahanduskomisjon arutasid 14. veebruaril ettevõtjatega riigi võimalusi logistika- ja transiidisektori olukorra parandamiseks, teatas Riigikogu pressiteenistus. PricewaterhouseCoopers tutvustas uuringu „Logistikasektori mõjuulatus Eesti majanduses“ tulemusi.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.