• 19.01.17, 13:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

GEFCO Baltic tõi turule liiniveod Poolast Balti riikidesse ja Soome

Transpordi- ja logistikafirma GEFCO Baltic pakub uut teenust – igapäevased väljumised Poolast Balti riikidesse ja Soome pakkide ning kaubaaluste kohale toimetamiseks 48–96 tunni jooksul, teatas ettevõte. Teenus sobib erinevat tüüpi ettevõtetele, kuna GEFCO Baltic toimetab kohale nii väikesed pakid kui ka näiteks 20 kaubaalust korraga.
Kaubaalus
  • Kaubaalus Foto: Raul Mee
Uus teenus on 297 asutusest koosneva GEFCO Overland Network Euroopa võrgustikuga hästi ühendatud ja saadetisi saab GEFCO Track and Trace süsteemi abil kogu teekonna vältel jälgida. Teenuses kasutatakse optimaalset transpordiplaani, mis tagab konkurentsivõimelised tellimuste täitmise ajad.
Saadetise õigeaegseks toimetamiseks kliendi müügipunktidesse on võimalik kasutada GEFCO ladusid. 
Lisaks pakub GEFCO Baltic pakendite tagastamise lahendust – näiteks puidust või terasest pakendite tagasisaatmine järgmiseks kasutuseks, et edendada jätkusuutlikku mõtlemist, millel on positiivne mõju mitte ainult keskkonnale, vaid ka ettevõtte arendamisele.
GEFCO Balticu peadirektor Martynas Kersyse sõnul on keskne süsteem, mille abil lõppklient saab mobiilrakenduse abil paki üles leida ja jälgida selle kättetoimetamise kulgu, nõutud teenuste puhul klientide seas kanda kinnitanud. Kliendid tahavad teada, millal pakid peale võetakse ja kas need saabuvad õigeaegselt – logistika ja transpordi valdkonnas on olulisel kohal usaldusväärsus ja ettearvatavus.
Lisaks näitavad Kersyse teatel mitmed allikad, et teenuse, selle kvaliteedi ja klientide vajadustele vastavuse hindamiseks on tarvis suurt hulka andmeid. Varasemad andmed ja reaalajas saadavad andmed võivad lihtsustada tarne ja ladustamise edasist kavandamist, tagades nii ka paremaid äriotsuseid.
Lisaks tõhususe ja kiiruse tagamisele peavad teenusepakkujad olema valmis astuma vastu ka erinevatest majandustingimustest tulenevatele väljakutsetele.
Ülemaailmselt tegutsedes tuleb meeles pidada, et erinevatel turgudel on pidevalt tõuse ja langusi, mis mõjutavad kõiki osapooli, lisas Kersys. Klientide vajadused sõltuvad turgudest, seega peab GEFCO arvestama nii klientide vajaduste kui ka nende võimalustega. GEFCO keskendub sellele, kuidas tõhustada klientide toimingud hoolimata geopoliitilistest ja geomajanduslikest protsessidest, selgitas ta.
Ühtlasi rõhustas ta ka võimalust logistikaturu kasvuks Balti riikides sel aastal, kuna esialgsete hinnangute kohaselt jätkub kõigi kolme majanduse stabiilne tõus, mis rakendub ka ekspordimahtudele. Seejuures mängib rolli ka Euroopa turgude tõus, kus tõenäoliselt oleme positiivse kasvu tunnistajaks kõigis sektorites.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 16:11
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele