Euroopa lennukitootja Airbusi teatel püstitas ettevõte 2016. aastal uue rekordi, tarnides 82 kliendile 688 lennukit. Ettevõtte kommertslennukite tarnete hulk kasvas 2016. aastal 14. aastat järjest.

- Airbus A350-900 ja A330-900neo
- Foto: Airbus
Tarneid oli üle kaheksa protsendi rohkem kui 2015. aastal, kui tarniti 635 lennukit. Eelmise aasta lõpus oli Airbusi üldine mahajäämus 6847 lennukit, väärtuses 1018 miljardit USA dollarit.
„Me täitsime oma eesmärgid keerulistes oludes, tõestades, et oleme tulevikus suutelised tootmismahtu suurendama. Kummardan sügavalt kõigi meie meeskondade ees selle suurepärase saavutuse eest,“ sõnas Airbusi kommertslennunduse juht ja Airbusi tootmisdirektor Fabrice Brégier pressiteate vahendusel. „Meie head tulemused koos jõulise turuga, kus esitatakse innukalt tellimusi igas suuruses lennukitele, on nüüd suurepärane hüppelaud järgmisteks sammudeks, milleks on tarnemahu suurendamine, digiteerimise eeliste kasutamine ja kogu maailmas teenusevaliku laiendamine.“
Muude tähtsate sündmuste hulka kuulus esimese A330 regionaallennuki kasutuselevõtt, mudeli A330 komplekteerimis- ja tarnekeskuse ehitustööde algus Hiinas ning A330neo kokkupanemise alustamine lõplikul tootmisliinil. Airbus tõi turule sõitjateruumi uue kaubamärgi Airspace, mis loob mudelite A330neo ja A350 XWB puhul sõitjate kogemuses uue standardi. Airbus avas ka Ifly A380 veebilehe, mis võimaldab sõitjatel tunda end erilisena ja broneerida lende enda valitud A380 lendudele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Airbus on lennunduse, kosmosetööstuse ja nende valdkondadega seotud teenuste suurim üleilmne arendaja. 2015. aastal oli ettevõtte käive 64,5 miljardit eurot ja seal töötas umbes 136 000 inimest. Airbus toodab reisilennukeid, milles on 100 kuni 600 istmekohta. Airbus on ka tanker-, võitlus-, transpordi- ja missioonilennukite tootja. Peale selle tegutseb ettevõte kosmosetööstuse valdkonnas. Helikopteritest toodab Airbus tsiviil- ja militaartiivikõhusõidukeid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.