• 22.10.25, 13:43

Tallink Silja Line uuendab Club One lojaalsusprogrammi

Tallink Silja Line uuendab Club One lojaalsusprogrammi, millega parandatakse reisikogemust ning premeeritakse senisest paremini lojaalseid kliente. Kõik uued funktsioonid jõuavad klientideni alates 28. oktoobrist, sealhulgas uus isiklik Club One'i number ja reisiauhindade süsteem.
Tallinki laev Baltic Princess.
  • Tallinki laev Baltic Princess.
  • Foto: Tallink Grupp
Muudatused jõustuvad automaatselt ning ligi kolm ja pool miljonit klienti ei pea ise midagi tegema. „Club One on enam kui lojaalsusprogramm – see on värav kõige mõnusamate reisielamusteni Läänemerel,“ kommenteeris AS Tallink Grupp juhatuse liige Piret Mürk-Dubout.

Seotud lood

Uudised
  • 14.10.25, 11:30
Tallink müüs kaubalaeva Sailor oma konkurendile
Tallink Grupp teatas börsile, et selle tütarettevõte Baltic SF VIII Limited on müünud kaubalaeva Sailor konkurendile Rederiaktiebolaget Eckerö.
Uudised
  • 03.10.25, 11:56
Tallinki kaubavedu kahanes jätkuvalt, ka Soome-Rootsi suunal
Laevandusettevõtte Tallink Grupp reisijate vedu näitas kolmandas kvartalis kerget kasvu, samal ajal kui kaubavedude maht langes.
Uudised
  • 16.09.25, 11:59
Eesti Mereakadeemias saab peagi harjutada Tallinki uusimate laevade juhtimist
Tallink teeb Eesti Mereakadeemia tudengitele kättesaadavaks süstiklaevade Megastar ja MyStar simulaatormudelid, mis soetati hiljuti laevade sillameeskondade koolituste jaoks. Mudelite abil saab tõetruult harjutada käitumist reaalselt toimunud olukordades ja see on oluline osa laevameeskondade regulaarsest täiendõppest.
Uudised
  • 03.09.25, 12:13
Tallinki veomaht jätkas augustis langust, reisijaid oli rohkem
Laevafirma Tallink Grupp teenindas tänavu augustis 595 529 reisijat, mis on ligi 6 protsenti enam kui eelmise aasta samal ajal. Samas näitas kaubaveo maht 11protsendilist langust.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele